Blíží se dny kdy se ženský urvou ze řetězu a vezmou útokem obchodní centra. To pak podpatky sviští, peněženky se prázdní rychlostí světla, ženy mají hysterické záchvaty když dojde to co chtěly, perou se navzájem o poslední upatlanou řasenku, spílají prodavačkám že se nezásobily....blíží se totiž dny Marianne. Kdo netuší co to je, ať čte dál. Vy kdo to tušíte, můžete klidně článek přeskočit. Já se rozhodla, že to poprvé v životě zkusím.
Princip je jednoduchý. Jděte do nejbližší trafiky, najděte časák jménem Marianne nebo Marianne bydlení. Stojí cca 80Kč a jako příloha k němu je knížečka plná slevových kupónků. Číst to fakt nemusíte, uvnitř se nachází klasický trash typu rozhovory s ženami co něco dokázali (nebo taky ne), pár receptů, TUNY, TUNY A TUNY reklamy, takový ty dementní články s tím co musíte mít aby jste byli na bektuskůl a podzim obecně, strašně in (překvapivě jsou to svetry, křiváky, kostkovaný věci jako každý podzim). Jo a pak tam byly přiložený dva vzorky kafe, vzorek krémů od Vichy, slevová karta do Orsay a další tuna reklamy. No za 80Kč to není zas tak špatný deal.
Tak jo, máte teda knížečku s kuponama. Pokud nejste trubky, zvládli jste si i přečíst, že je na nich napsané kde platí a taky datum od kdy do kdy platí což je 12.-14. září. V časopise nebo i na webu najdete podrobnější popis než je na kuponech a dokonce tam najdete i obrázky dárků a bonusů co můžete dostat.
Moc hezká myšlenka je mobilní aplikace Dny Marianne. V ní je taky přehled slev a můžete si na mapce najít nejbližší obchody a dokonce si je dát do oblíbených a sestavit si optimální nákupní trasu. Škoda že ta aplikace nefunguje. Tedy jde zapnout, ale slevy nerozkliknete natož aby jste si je bookli. Obchody si musíte nazoomovat co nejvíc to jde a pak teprv rozkliknout a dát do oblíbených. Nicméně ani po několika minutách točení kolečka značícího zpracovávání se mi nepovedlo zobrazit jakýkoliv náznak optimální nákupní trasy. No nic, pořešeno starým dobrým poznámkovým papírkem.
Určitě si mezi kuponky najdete pár co vás zaujme. Já to vidím na Sephoru, Douglas a další kosmetiku. Bohužel nemůžete počítat s tím co tvrdí leták. Slevy až 70% se konají opravdu ojediněle. Ojediněle se koná i 50%. Tyhle slevy jsou tak akorát do drogérek jako Rossmann a Teta. V průměru počítejte se slevama 25-30%, což taky stačí pokud budete vybírat kombinace s dárkama nebo máte zálusk třeba na nějaký dražší parfém.
A já nějak existencí podobných akcí vůbec neregistruju. Sice vím, že jsme loni takové slevové kupony doma měli, takže to asi zaujalo máti, ale jinak to jde úplně mimo mě ^^'
OdpovědětVymazatKoukala jsem na jejich stránky a byla jsem opravdu nadšená, než jsem se dočetla, že "V každém časopise jsou jiné nabídky partnerů." Takže je to jako sázka do loterie? Meh.
Každopádně jsem zvědavá, co pořídíš, a těším se na článek, ve kterém budeš o svých zkušenostech a úlovcích referovat :)
Já jsem o tom už minulý rok přemýšlela i když jsem moc nechápala co na tom ty lidi mají. Letos to chci zkusit protože přeci jen mám pár věcí vyhlídnutých a proč nevyužít slev. Konkrétně třeba korektor Nars v Sephoře je drahej jak sviň a tak se sleva hodí.
VymazatNevím jak moc jiné nabídky partnerů jsou v těch časopisech. Mají je všechny na webu a ty co mě zajímají tam mám všechny. Akorát nemám kupony platné od prvního dne Dnů Marianne ale až od druhého. Přijde mi to celkem logické, aspoň nenaběhnou všichni do krámu najednou ale slušně se to rozdělí.
Jsem zvědavá jestli to bude stát za článek. No uvidim
lia: Větu "V každém časopise jsou jiné nabídky partnerů." bych chápala tak, že jiné jsou v Marianne, jiné v Marianne Bydlení (tam je víceméně jen nábytek, design apod.).
Vymazattak tohle je jeden z nejlepší popisů této akce (a vlastně i jiných všech elle a dalších víkendů), co jsem snad kdy četla. fakt super... no nic. já letos zase vynechám.
OdpovědětVymazat