neděle 12. září 2021

Den 10 - Sheffield, Manchester

Ráno jsme se pokusili přeskládat věci v zavazadlech nějak inteligentně. Což už začíná být dost výkon. Jsem fakt ráda, že jsem si vzala vakuovací pytel na oblečení. Akorát jsem nemusela tahat tolik oblečení kdybych věděla že bude takový teplo a déšť prakticky nepotkáme.
Rozhodně by mi stačila polovina triček a na kalhoty jsem se mohla vykašlat úplně a ušetřit spoustu místa. Naopak by se mi hodili další kompresní podkolenky. Mít jen dvoje a prát je mě nebaví.
Pak už jsme vyrazili na vlak a dokonce nám jel i nějaký levný. Když jsme přišli na peron a nacpali se do vlaku, byli jsme rádi, že jsme tu dřív, protože po nás se do vlaku nahrnula hromada polonahých žen v těsných oblečcích a týpci v teplácích s ledvinkama přes rameno a rybářskými kloboučky. Bylo to jasný, někde byla rave párty. Po chvilce googlení Melgarh zjistil, že teprve bude - což dávalo větší smysl, protože nikdo z těch lidí zatim nevypadal zdrogovaně ani opile. Takže teď už fakt dává smysl proč v Manchesteru skoro nebyly volný hotely. Fotbal a rave párty. No aspoň nám nerušili už zabookovanej hotel jako dva předchozí.
V Manchesteru bylo dost zábavné se vymotat s davem raverů z nádraží. Jim se kus od nádraží řadili svozové busy jeden za druhým, my náš chvilku hledali a když už jsme ho našli, trvalo 20 min se dostat na hotel. Ten z venku vypadal hůř než zevnitř a popravdě okolí je trochu ghettoidní.
Každopádně jsme dropli věci a jeli zpět do města. Našli jsme třeba zajímavý bazar. Místní TK Maxx hrozně zklamal. Asi to bude stovkama polonahých raverek co všechno zajímavý vykoupili. Ty potvory jsou všude. Nechápu jak můžou nezmrznout. Už totiž konečně začalo pršet.
Pak jsme konečně něco pojedli, zad giga porci, ještě se prošli po městě, mrkli na china town a jeli na hotel, protože všechny obchody už zavřeli a pršelo. Zítra už nebude na nic moc čas, letíme domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat