pondělí 13. září 2021

Den 11 - Manchester, Praha

Kupodivu v noci mě ani moc nebudili lidi vracející se z rave party. Ale i tak bych ráno zvládla spát o kousek déle. No nic, snídaně, finálně zabalit a na letiště.
Cesta autobusem i vlakem probíhala v pohodě a problémy přišli až na letišti. Melgarh prošel prohlídkou v pohodě. Mě zuli z bot, což fakt potěší když člověk vidí jak "čistá" je ta podlaha. Pak mě ještě vytáhli na extra prohlídku protože jsem měla v kapse, ó hrůzo, nebezpečný kapesník. A jelikož jsem starej kriminálník, byl problém i s mým batohem a s kufrem. V batohu bylo nebezpečí v podobě báze pod stíny. Kufr byl ještě horší, tam byla totálně teroristická vonná svíčka. Naštěstí nic z toho nezabavili. I když mě se postupně vybavilo, že mám v kapse bundy dezinfekci které si nikdo nevšiml a v batohu kapky do očí a baterku která taky nikoho nezajímala. Co dodat...
Zbývalo projít obchody na letišti, kde ceny vypadali oproti těm v TK Maxxu skutečně nehorázně. A aby jsme nezapřeli, že jsme češi, šli jsme se zadarmo najíst do salonku.
Let proběhl bez problémů. V ČR na letišti jsme si raději došli udělat preventivní PCR test. Teď už zbývá jen u Melgarha doma počkat na výsledky a pak konečně hurá k sobě domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat