úterý 12. srpna 2014

Holika Holika: Hand warmmer - Berry

Zjistila jsem, že mi tu od zimy leží jeden restík. Je jím krém na ruce, který názvem naznačuje, že by mohl nějakým zázrakem prohřívat mé tolik prokřehlé pacičky. Ačkoliv není doba kdy by člověk něco takového potřeboval, tak si stejně tu recenzi dáme, protože já nemám ráda takovéhle opomenuté věci.


Krém ses vyrábí ve třech parfemacích - Mint, Berry a Rose. Jak je z fotky patrné, pořídila jsem si Berry. A fakticky voní tak trochu borůvkově. Navíc má neskutečně sladký balení. Ta světle fialová s puntíkama mě prostě bere.

Krému je 40ml a moc pěkně se roztírá. Přišlo mi, že nechává na rukou trochu film (i když ne moc), ale tak to se v zimě může hodit. Vstřebává se taky naprosto normálně rychle a pokud ho nedáte moc, nedělá lepivý pocit na rukou. Suchýma rukama netrpím, takže nemůžu říct jestli hydratuje natolik dostatečně aby byl úžasný. Mě takhle naprosto stačil.

Mám jen jedinou výtku, nezahříval mi packy.....Možná dvě výtky, i když ta druhá mi až tolik nevadí, ale někomu by mohla. Na zadní straně najdete jen korejštinu.

3 komentáře:

  1. Jestli trpíš studenýma rukama, tak zkus gingko bilobu :) Já měla furt studený a zmrzlý nohy, i teď v létě, a od té doby, co ji zobám, tak se to spravilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu přesně myslím zobala mamka. Já spíš trpím tím, že nemám pořádnou termoregulaci, takže v zimě mrznu a v létě se přehřívám. Jsem trochu jako nějaký italský auto :)

      Vymazat
  2. Taky bych čekala, že to v sobě bude mít nějaké zahřívací ingredience (jako když máta nebo alkohol opravdu chladí). :/

    OdpovědětVymazat