neděle 10. srpna 2014

Minirecenze

Zas dlouho nebyli minirecenze, dneska se to nějak sešlo a hodně toho je od SkinFood, který až moc nemusím pro jejich různé faily co se týče vůně nebo spíš zápachu. Ale už si na to u téhle značky docela zvykám že je to buď totální propadák nebo to voní velmi příjemně.


SkinFood: Gold Kiwi Sun Cream - příjemné SPF 36, což na začátek a konec léta v pohodě stačí. Voní fakt pěkně a kiwi cítit je. Konzistence je příjemná, ale nevadilo by mi kdyby byl ještě o malinko tekutější a lépe se rozmazával, ale to už by to bylo mléko a ne krém. Vsakuje se okamžitě a nezanechává žádný nepříjemný film.

SkinFood: Water Berry Sun Lotion - SPF 30, příjemná vůně i konzistence, dobře se roztírá a vsakuje, zanechává trochu mastný a lesklý povrch což nic moc, ale oproti spoustě opalovacích přípravků co se tu prodávají se to pořád celkem dá.

SkinFood: Lime Secret Shine Light Base - krásně limetkově voní, je hodně tekutá a taky hodně mastná což má dělat asi ten shine efekt. Bohužel jsem na vzorku nenašla odstín, odhadem to byl č.65. Nemyslím že tohle by se stalo mým favoritem, právě kvůli té mastnotě. Má SPF 13.

SkinFood: Vita Water Drop CC cream - mám odstín D1, a zas mi přišel hodně tekutý, navíc strašně smrděl. U CC creamů jsem zvyklá že jsou světlé, proto mě tmavost tohoto CC až zarazila, ale po rozmazání se to docela dalo. SPF 35 taky nebude na léto to pravé.


SkinFood: Rose Essence Soft Cream Blusher - zajímavé je, že i když plné balení je krémová tvářenka, tak vzorek je slisovaný prášek. Jak si pak na to mám udělat názor když je to něco úplně jiného? Mám odstín č. 2 - Milky Rose. Oproti obrázkům z netu mi přijde víc do lososova a tmavší. Nicméně na tváři vypadá pěkně. O výdrži toho moc říct nemůžu, když je to tak odlišné od originálu, přece jen prášková a krémová tvářenka je sakra rozdíl. V té práškové verzi mi na tváři vydržela ani ne půl dne. Můžu pochválit hlavně vůni po růžích, ale kuli tomu se tvářenka nepořizuje.

Etude House: Baking Powder Cleansing Foam Moist - smrdí jako rok prošlej zásyp na dětský zadky, ale odličuje fakticky slušně. Takže mám dilema jestli si užívat, že mě něco takhle odlíčí nebo být zhnusena z toho zápachu. Dráždí mi kůži, byla pak zarudlá, ale zas pěkně čistá. Takže zas další rozporuplný výrobek.

Etude House: Nutrifull Shea Butter Sleeping Pack - zas divně smrdí, trochu jako slivovice. Po chvíli se pěkně vsákne, ale zanechá trochu lepivý pocit. Ráno jsem si přišla trochu hezčí a jaksi zářivější. Bez toho zápachu bych to docela brala.

3 komentáře:

  1. Zajímavé, že to co bych si vybrala, je propadák :D. Tak aspoň vím, co nezkoušet alá Lime Secret a Vita Water CC.
    Fakt mě zaujal tvůj popisek u Nutrifull Shea Butter, že voní jako slivovice :D. Zajímalo by mě, co tomu dalo tu vůni :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Žádnou z těch věcí jsme při nákupech nedostala, ale co mě z mých vzroků nadchlo byl CC hydratační krém od Nature Republic, kdybych už neměla v kufru 3, hned bych ho koupila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upřímně doufám, že tak do dvou let se no Koreje taky podívám a budu pak bestiálně nakupovat.

      Vymazat