úterý 13. srpna 2013

Holika Holika: Pig-nose Clear Blackhead 3-Step Kit

Ahahahahahah!!!!! Na tohle jsem se fakt těšila! Budu si na sebe něco lepit a pak nebudu mít špinavé póry a černé hlavičky. Bude to zábava a neskutečně si to užiju!

English návod na tom sice nebyl, ale obrázky hovořili jasně. Btw zdá se to jen mě nebo i vám ostatním přijdou asijské obrázkové návody pochopitelnější než evropské? No zpátky k tématu.



1. krok
Otevírá póry. Je to v podstatě něco jako klasická asijská obličejová maska, takže nějaké plátno napuštěné chemií. Hodně silně voní po citrónech, nevím proč, ale trochu mi to připomínalo jar. Blbý bylo, že mi to úplně nesedělo na nos. Na obrázku si to hezká korejská slečna přiloží a ještě má spoustu látky okolo nosu a na ten můj nekorejskej frňák to stačilo jen tak tak. 1.krok se nechává 15-20 minut

2. krok
Po rozdělání pytlíčku číslo 2, vytasíte něco z čeho odloupnete spodní část a ta vrchní začne lepit. Je to docela tuhé, asi jako kdyby jste si na nos lepili kobercovku. A pak to ztuhne ještě víc. A zas mi to nesedělo. Prostě na obrázcích ty fólie na nos vypadali tak o 50% větší. No tak ale nakonec to stačilo a polepila jsem si celý nos. Tenhle krok nemá žádnou vůni. Zato má veledůležitou funkci. Po 10-15 minutách se strhne a měl by odstranit všechny nečistoty z pórů a černé hlavičky. Prostě tak že se k nim přilepí a pak je vytrhnete. Nápad je to v podstatě geniální, jen kdyby fungoval. Mě to vytrhlo tak 30% toho co tam je a to hlavně jen po stranách nosu.

3. krok
Po otevření posledního pytlíčku se na mě vyhrnul zápach dezinfekce nemocničních oddělení. Chvilku jsem to rozdýchávala a pak se odhodlala dokončit co jsem začala. Oloupala jsem tedy vrstvy co měl z obou stran a s veškerým odporem si ho připlácla na nos. Byl slizce gelový. Tohle byl asi můj největší výkon od té doby co testuju kosmetiku. O tom, že úplně neseděl se už ani nezmiňuju. Udržela jsem ho na sobě požadovaných 5-10 minut a doufala ve slibované zavření pórů.

Všechny tři kroky


Celkový pocit z Holika Holika: Pig-nose Clear Blackhead 3-Step Kit je tedy velké zklamání. Čekala jsem, že to vytrhá alespoň 70% nečistot. Ke všemu mám pocit, že moje póry se asi po půl dni znovu otevřeli a začali vypadat ještě špinavěji. Jedno se mi však splnilo, byla to zábava a i přes občasný odpor jsem si to užila. Jestli nevíte co s penězma a chystáte přespávací párty s kamarádkama, tak to může být zábavné zpestření večera a hezký minidáreček..

5 komentářů:

  1. Já ještě nikdy neviděla žádný přípravek, který by póry opravdu vyčistil. Uvažuju, zda je to vůbec technicky možné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že když člověk nakombinuje hromadu hloupostí jako odličovací věc každý večer, věc na čištění a zjemnění pleti 2x týdně, nějaké ty masky jednou za 14 dní a podobný voloviny na které nikdo normální nemá čas, tak se dá špinavost pleti hodně omezit. Ale je zas rozdíl jak máš ty póry špinavý. Moje jsou hluboký a otevřený takže to co tam je, bývá z 90% nějaký maz na povrchu občas tmavší. Prostě nic brutálního jako někdy vídám v recenzích korejek kdy mají nechutně obrovský černý tečky po celém nose.
      Přijde mi, že po tý Etude House: Happy Essential Foam se mi to dost zlepšilo. I když ona spíš vypláchne ten tmavší povrch ale tuny mazu jsou tam dál. Takže vytrhání se jeví jako dobrá forma. Jenže tahle náplast by musela být asi miliónkrát ohebnější a víc mokrá aby se to dostalo všude. AVŠAK!!! Dorazilo mi čištění na podobném principu od Daiso který je v tubě v tekutý formě a po zaschnutí se strhává. Takže od toho si slibuju víc.

      Vymazat
    2. Tak to se těším na recenzi, bude-li nějaká! :)

      Vymazat
    3. Jasně že bude. Bych si nedovolila ji neudělat. Jen nevím kdy. Mám toho teď dost

      Vymazat
  2. Aj ja mám osobný problém s čiernymi bodkami! Resp. som asi konečne našla fajnové riešenie - ono myslím, že úplne sa zbaviť čiernych bodiek ani nedá, ale rozhodne sa dajú minimalizovať na prijateľnú úroveň. :) U mňa pomáha bentonitový íl, resp. možno v kombinácii s celým tým hĺbkovým čistením pleti vznikne poriadny zázrak. Nie je to síce ázijská kozmetika, ale keby sa niekto chcel porátať s čiernymi bodkami, podľa mňa je to fakt účinné riešenie! :)

    OdpovědětVymazat