čtvrtek 5. prosince 2013

Tangle Teezer neboli ježeček

Už je tomu víc jak rok, co všichni blogeři a vůbec všichni co na něj narazili, byli úplně hotový z Tangle Teezeru. Nejdřív jsem si říkala, že je to kokotina a pak jsem narazila na jeden v naprosto neodolatelné barevné kombinaci a řekla si, že nestojí zas tak moc a že to s ním zkusím......no co nějak si to člověk obhájit musí a barevně se mi vážně moc líbí. Růžovomodré kombo je neobvyklé a hezké.


Výrobce tvrdí, že díky speciálním ohebným štětinkám Tangle Teezer nevytrhává vlasy. Navíc vlasy ani nepoškozuje a jsou pak mnohem hezčí a lesklejší a takové ty marketingové kecy. Mě to už od začátku připomínalo nejvíc hřebílko na koně. I když pravda to nemá tolik štětin a už vůbec né ohebných.

Tangle Teezer jsem si po chvíli používání soukromě přejmenovala na ježečka, protože to je kratší a stejně ho tou spoustou bodlinek připomíná. Moje vlasy po mnohém odbarvování byli zničené, slabé, lámavé, suché a velmi snadno se zacuchávali. Jak to všechno dopadlo se dočtete o kousek níž.


Ještě rychle zmíním, že v prodeji je mnoho druhů a barevných variant Tangle Teezerů. Na rozčesávání mokrých vlasů, malá a skladná varianta na cesty, kytička pro děti, zlatá verze, verze s ovečkou Shaun....prostě si vybere každý.

Kartáč jsem používala asi asi 3 měsíce. Nejvíc se mi osvědčil u moře na rozčesávání slepených a mokrých vlasů. I za ty tři měsíce se mi povedlo mu některé štětiny ohnout jak je vidět na druhé fotce. Jinak při běžném rozčesávání tahal úplně stejně jako jakýkoliv jiný kartáč. Bodlinky se sice ohýbali, ale bylo to v podstatě k ničemu, protože moje vlasy byli tak zacuchané, že jsem si fakt připadala jako když hřebelcuji koni ocas.

S tím, že to neláme a nevytrhává vlasy u mě výrobce taky nepochodil. Z důvodu ještě víc polámaných vlasů, jsem ježečka přestala používat. Je docela trapné se česat a pozorovat jak se na zem, jako jemné sněžení, snáší úlomky vašich vlasů dokud pod váma není malé polámané kolečko. A po učesání jsem z Teezeru vždycky vyndavala solidní chuchel vlasů. Veliké plus bylo, že se vyndaval snadno oproti mému běžnému kartáči.

Do ruky je to ze začátku celkem nezvyk. Někdo říká, že je to moc velké, někomu zase malé. Pro mě to byl jen ten nezvyk a pocit, že se to musí blbě držet a vyklouzávat, ale zvykla jsem si celkem snadno a rychle.

Teď mi ježeček leží v koupelně a občas se s ním učešu nebo ho beru s sebou na cesty, ale mnohem častěji používám kartáč od Avonu, který má normální štětiny kombinované s plastovými.

2 komentáře:

  1. Díky za recenzi. Už HODNĚ dlouho po něm pokukuju a pořád nevím. Četla jsem na něj samé pochvaly, ale nějak mě to nepřesvědčilo...
    Děkuju za ušetřené peníze, zůstanu u svého hřebenu a kartáče!:-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky četla hodně pochval a jediné negativní co se o něm psalo bylo to, že někdo má po učesání splihlé vlasy. Čtení recenzí mě baví a fascinovalo mě, jak může být něco tak vychvalovaného bez toho aniž by se objevily negativní ohlasy.

      Vymazat