neděle 23. listopadu 2014

Etude House: Pink Wish Tree

Už nějakou dobu probíhá masivní vánoční Etude House kampaň Pink Wish Tree a já vám to fakt dýl tajit nemůžu. Jelikož žádná jiná korejská kosmetická firma se moc k vánočním kampaním nemá, tak se na to mrknem trochu blíž. Jde o to, že když si koupíte nějaký jejich vánoční produkt, tak nějaký děti v Africe nafasujou školní pomůcky. Taková klasika, všichni budem pomáhat afričanům místo aby jsme je naučili se o sebe postarat sami.

Ta pro nás podstatná část jsou letošní kosmetické produkty (jo jasně děti v Africe jsou taky důležitý, stejně jako pejsci, nemohoucí, nemocní, děti v domovech a další tuna těch kvůli kterým mě pětkrát denně někdo otravuje na ulici).

Jak to funguje? To si fakt nejsem jistá. Tedy tím podpořením penězi-pomůckami ano, ale pak je tam i část s online nebo i offline posíláním vzkazů a ta je pro mě záhadou. Pochybuju že to korejky píšou nějak svahilsky a pochybuju že si to africký děti přeloží. Online vzkazy jsou samy o sobě jasný a nezajímavý, protože je prostě napíšete na korejských Etude House stránkách. S tou offline verzí je zábavy víc. Dokonce kvůli tomu postavili spešl vánoční stromek kousek od stanice Gangnam.




Na přání napíšete vzkaz a hodíte ho dovnitř. Děti jásají, andělé pláčou, božstva všech národů se přátelí a na světe nastane klid a mír.

Pořád jsem vám ještě neprozradila, co teda můžete letos nakoupit. Taková sláva to popravdě zas totiž není. Nebo alespoň mě předchozí vánoce kosmetické produkty všech firem okouzlovali víc. Design je dělaný tak aby to bylo v barvách vánoc a hodilo se to k poskládání do tvaru stromku nebo věnce.




Na výběr tedy máme z dvou kolagenových krémů na obličej u kterých mi vadí to že jsou v tubě. Raději bych měla takový krém v kelímku, nehrozí pak že když o něj zavadím tak se převrhne z poličky v koupelně dolů a vezme s sebou ještě další věci.

Dál můžete mít mýdlo a mazání, ty se prodávají v balení společně. Nesmí chybět ani krémy na ruce ve větším i menším praktickém balení. Trio balzámů na rty, protože v zimě se rty vysušují fakt neskutečně. A v neposlední řadě hlavně Precious Mineral Any Cushion v nové barevné úpravě.

Cokoliv z toho si můžete objednat na mezinárodním Etude House eshopu. Teď by podle mě měli zpívat andělé protože konečně máme aspoň trochu podobné možnosti jako korejky. Ještě aby nám tu otevřeli tak pěknou prodejnu jako u nich.





V jednom článku jsem se okrajově zmiňovala o vánoční edici 101 Play Pencil. Tak aby těch fotek nebylo dneska málo, hodím vám i malý obrázek. Na mě jsou až moc třpytivé, ale třeba se někomu z vás budou líbit.


To je prozatím vše. Pečlivě hlídám jestli se pochlapí ještě někdo další a zoufale čekám na nějaké pěkné vánoční edice. Při mém štěstí se dočkám přesně po tom, co v půlce prosince udělám objednávku.

6 komentářů:

  1. K těmhle zbytečným pseudo-charitativním akcím (vzkazy Africe), které stejně nikomu nic nedají a je to jen ohromné plýtvání různými zdroji a časem, zaujímáme očividně stejný postoj. Tak nějak mám chuť na nějaký menší head desk nebo face palm jen o tom čtu.

    Z vánočních novinek se mi docela líbí ty tužky právě svým třpytem. U nás je obtížné něco podobného sehnat a teď vážně zvažuju, zda si nějakou nepořídit, hmm :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v posledních dnech používám čím dál tím víc tužky co tu mám od Secret Kiss a i když jsem třpytivé věci přes léto nemusela, teď si je fakt užívám. Mastí se mi pleť o něco míň takže si trochu třpytu můžu dopřát. A o alespoň jedné 101 Play Pencil na zkoušku začínám taky uvažovat. Jen nevím jakou. Líbila by se mi nějaká hodně tmavě zelená nebo naopak nějaká světlounká, klidně i burgundy na rty a já bych si jí mazala na oči...prostě mám takové ujeté období na barevné linky.

      Vymazat
    2. To já zase stále používám hnědo-zlaté tužky (cosi úplně obyčejného, snad od Essence), tak uvažuju o podobné barvě, abych mohla porovnat :)

      Tmavě zelená by v kontrastu s tvými vlasy určitě vypadala hodně zajímavě, hlasuju pro ni ^^

      Vymazat
  2. Jestli ono to nebude tím, že obrovský strom a vzkazy zní víc cool, než ten 1 dolar, co v dnešní době odvádí na charitu každá druhá Korejská (i jiná) firma. Ten design mi na EH přijde prapodivně minimalistický, ale v zásadě se mi líbí. Ale víc mě zajímá s čím značky přijdou na Čínský nový rok. Mrzí mě, že jsem si nenaplánovala nákupy líp a neukořistila jako dárek zdarma speciální edici Tony Moly k roku koně >.<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uznávám že to zní a hlavně vypadá líp.
      Já pořád nepřestávám doufat, že mi to někdy vyjde a do Koreje se taky podívám. I když pochybuju že to bude zrovna na jakýkoliv nový rok

      Vymazat
    2. Oni ty "novoroční" sady měli ještě v srpnu =D

      Vymazat