pondělí 16. února 2015

Minirecenze na Urban Decay vzorkový makeup a bázi

Původně jsem chtěla zařadit tenhle výrobek do normálních minirecenzí, jenže jsem se nějak víc rozepsala a pak už to bylo na samostatný článek. Urban Decay: Ultra Definition Skin vzorková...hmm...asi paletka, se ke mě dostala jako bonus k vánočnímu dárku. Jsou v ní tři odstíny makeupu a jeden primer pod makeup.


Urban Decay: Pore Perfecting - Complexion Primer Potion - primer byl docela dost narůžovělý a kurevsky mastný. No třeba se to vsákne říkala jsem si, nevsáklo. Netuším jak by to pak na mastné nebo jakékoliv jiné pleti mohlo něco udržet. Možná na někom extrémně suchém kdyby se mu to částečně vsáklo do kůže.

Urban Decay: Naked Skin - Weightless Ultra Definition Liquid Makeup - první myšlenka: tykrávo koho napadlo tam dát odstín 3,5 když UD má na stránkách odstíny začínající od 0,5. Další dva vzorky na tom nejsou líp, odstín 5,0 bych využila po měsíci urputného opalování a 8,0 snad jen kdybych se maskovala za černošku. Fakt tohle průměrná evropanka nemůže využít. No a po nanesení na obličej s bází jsem si připoměla proč nemám ráda a nepoužívám makeupy a báze které jsou silikonové a mastné. I když jsem se snažila to rozmazat štětcem sebelíp, pořád jsem viděla po obličeji různé cestičky po štětinách. Sem snad nějaká mapa Středozemě nebo co? Po asi 5ti minutách kroužení a ťupání strippling brushem jsem shledala že lepší už to nebude a začala doufat, že to třeba zachrání pudr. Nezachránil, spíš to zhoršil a zdůraznil všechno špatné.


Ve výsledku jsem měla na obličeji takovou masku, že Ironman by moh závidět. Místo obvyklých velkých pórů jsem měla měsíční krátery zanesené makeupem, obličej silikonově mastný a hádejte jak dopadl první pokus o vysmrkání. Ano naprosto správně, všechno šlo dolu a nos konečně přestal vypadat jak mapa Středozemě a byl "JEN" mastný. Z legrace jsem vyzkoušela otírání i na jiných částech obličeje a fakt stačí lehký dotek prstu na to abych makeup setřela. Pokud si rádi ryjete v makeupu prstem a hloubíte na obličeji různé obrazce, je to něco pro vás. My ostatní si to rádi necháme ujít.

Jenže to bych nebyla já, abych to nezkusila ještě jinak, protože často se člověk musí s kosmetickým produktem naučit zacházet než dosáhne dobrých výsledků. Zkusila jsem to tedy bez té příšerné báze. Takže odlíčit a hurá užít si to peklo znovu.

Makeup jsem nanášela prsty a taky trochu mapoval, ale od dost méně než se štětcem. Udělala jsem co šlo a nechala ho pár minut ať si sedne (jasně na to má každej ráno čas). Kupodivu byl výsledek úplně jiný než předtím. Mapy zmizely, pleť byla krásně sjednocená (i když v blbém odstínu) a zvláštně sametově hladká. Nic se neotíralo a když jsem si drbala dlaní po obličeji, byla sice zabarvená, ale na obličeji nebylo nic znát. Docela wow efekt a bez toho pitomýho primeru a v nějakém rozumnějším odstínu bych klidně UD makeupu dala ještě šanci.

P.S. Pokud jste někdo z Prahy, máte sebemrskačské sklony a chcete si vyzkoušet odstín 5,0 a 8,0, ráda vám je daruju.

1 komentář:

  1. To je tak hrozně příjemná změna někde číst i negativní recenze :D

    OdpovědětVymazat