pondělí 17. srpna 2015

Herbavera: Vlasový zábal

Občas zajdu do Pemi drogerie na Palmovce. Líbí se mi, že tam mají trochu jiný sortiment než ve všech těch déemkách, tetách a rosmanech. Navíc mě občas přepadne nostalgie a mám chuť zajít do krámku kde se zastavil čas. Kde máte pocit, že prodavačky už tam pracovali v osmdesátých letech, regály i podlaha jsou taky původní a změnilo se jen množství nabízeného sortimentu. Stále tam člověk narazí na věci typu Namo k namáčení prádla, Duha na barvení textilu, vodu po holení Diplomat či Pitralon. Bože jak já tyhle věci vlastně nemám ráda, ale stejně mě to občas přepadne a zajdu tam.

Takže jsem ulovila vlasový zábal s konopím a tekutým keratinem. Stál 69kč a je ho v pixle 250ml, no nekupte takovej zázrak. Říkala jsem si, že zas tolik ztratit nemůžu a hodila ho do košíku.



Po rozdělání jsem si nebyla jistá jak mám reagovat. Vykoukla na mě jakási zelená břečka a já si připadala jako lesana která by teď měla začít ochat, protože to je určitě megasuper konopná věc a zachrání mě to. Jo ještě mě dost polekala vůně. Je fakt divná, nic co by člověk čmuchal schválně, ale dá se to snést. Naštěstí to na vlasech po umytí cítit nebylo.


Návod říkal, že by se to mělo nechat působit 2-3 minuty. Já tvrdím, že tohle je prostě blbost, co se vám asi tak do vlasů vsákne za tuhle dobu? Takže zábal jsem si na hlavě nechávala nejméně 15 minut, ale párkrát jsem si pustila třeba celý díl Star Treku a prostě ho odkoukala se zábalem na hlavě. Vlasy mi neslezly nebojte.

Ze začátku jsem měla pocit, že to není tak zlé a docela to i něco dělá. S dlouhodobějším používáním, ten pocit ustoupil. Moje vlasy si dokážou na některé věci zvyknout strašně rychle. Mimochodem složení vypadá zajímavě a trochu rozporuplně co myslíte?

Nedokážu popsat jak moc byla struktura mých vlasů po masce jiná nebo co maska vlastně dělala. Přirovnala bych to asi jako když máte hlad a dáte si chleba s máslem. Nasytí vás to, ale že by to byl gastro orgasmus se říct nedá.


Po dopoužívání kelímku jsem usoudila, že udělat si na to jednoznačný názor není jednoduché. Ano není to vyloženě špatný zábal, ale dobrý také ne. Jako co bych jako za ty prachy chtěla?....třeba aby to fungovalo rozumně dlouhodobě. Možná je to jen vina mých vlasů a jejich zvykání si, třeba to někomu dalšímu vyhovuje. Já bych si to znovu nekoupila. Kdyby přeci jen ano, budu zábal často střídat s něčím jiným. Rozhodně neudrží moje vlasy tak krásně vyživené a hezké jako po Macadamia masce, ale ta je cenově totálně jinde. Na střídačku pro vlasy, které nejsou nijak poškozené, to nemusí být špatné.

Žádné komentáře:

Okomentovat