úterý 22. září 2015

Testování natáček Remington Silk Rollers H9096

Dostala jsem možnost vyzkoušet natáčky Remington Silk Rollers H9096 a i když normálně na nějaký stylování vlasů dost bodám, tak jsem neodolala. Já bych totiž strašně ráda měla hezký a vlnitý vlasy. Ideálně i nějaký sexy pin-up vzhled, jenže to bych na to musela mít trpělivost a chuť každý den se složitě upravovat. Nebo alespoň moje představa/zkušenost krásně nakadeřených vlasů až do teď vypadala stylem, že naběhnu do koupelny, hodinu velmi pečlivě řádím s kulmou, roluju a sponkuju vlasy a po další půl hodince chladnutí, mám sexy pin-up účes.


Bod první. Když držíte tu krabici v ruce, říkáte si, že to je fakt velký. Pak vybalíte obsah a zjistíte, že to je zatraceně velký a přemýšlíte kam to v koupelně postavíte a jak si to případně obhájíte před ostatními členy domácnosti.


Když si zadáte natáčky na heuréku, ukáže se vám docela zajímavý cenový rozsah. Dají se sehnat za 1100kč, ale taky za 1900kč. Za ty peníze obdržíte papírovou krabici, návod, spoustu plastových pytlíků v kterých je všechno hezky zabalené, rukavici co vás má chránit před popálením a natáčky v plastovém boxu.
Natáčky jsou v boxu umístěný na...hm no prostě na obyčejným drátu, kterej se nahřeje když to strčíte do zásuvky a tim se nahřejí i ty natáčky. Prostě to tam sedí jak slepice na hřadě. Co se týče množství, nejsem si jistá jak to budou zvládat lidi s dlouhýma vlasama, mě osobně počet a velikost natáček celkem stačil, ale snesla bych klidně i větší a víc. Uvnitř je tedy osm natáček s průměrem 25mm a dvanáct natáček s průměrem 32mm.


Tady vidíte moje vlasy po umytí a usušení. Jsou dost rovné a jemné. Téměř jakýkoliv účes začne rychle směrovat k tomu stát se zas původními vlasy směrem dolu. Hlavu si umývám tak každý tři dny. Častěji to díky suchým vlasům není třeba. A věřte mi, že ten spláclej účes s kterým se nedá nic dělat, vůbec není zábavnej a pěkně mě štve.


Po pečlivém prostudování návodu jsem zjistila, že nejsem schopná vstřebat informace o tom jak dlouho mají být natáčky v zásuvce než se nahřejí. Našla jsem tam asi tři rozporuplné údaje. Nicméně improvizace stylem "nechám to zaplý tak pět až deset minut" taky funguje. Taky tam psali, že si mám vlasy natáčet od těch spodních. To bylo dost na hovno a vlasy se mi pletly a překážely. Při druhém zkoušení jsem se na to vykašlala a dělala to stylem jak jsem zvyklá, normálně odshora a fungovalo mi to líp.

Stejné to bylo i s tím nahříváním natáček. Napoprvé jsem je po době cca 10ti minut vypla a stejně je pak v průběhu natáčení vlasů musela zapnout aby se mi dohřály, protože stihly vychladnout. Podle instrukcí by se to mělo dělat když je plastový kryt zavřený. Na to jsem kašlala, protože jsem zároveň natáčky brala z jejich bidýlka a dávala je do vlasů. Při dalším použití, byli zaplé pořád a kryt otevřený. Naprosto nic se nestalo. Vlastně je super, že i při otevřeném krytu se natáčky pořád nahřívají. Jen by možná nebyla špatná nějaká kontrolka která všem blbcům jako jsem já bude hlásit, že už mají správnou teplotu (né blbci, ale natáčky).


Natáčení mi šlo docela rychle a bylo to poměrně pohodlné. Při prvním používání jsem nepotřebovala ani tu rukavici abych se nepopálila. Při dalším už jsem si jí vzala, protože mi přišlo, že natáčky jsou teplejší a říkala jsem si, že by mi možná nevadilo kdyby tam byla ještě jedna. Trochu hloupé je, že se mi nikdy nepovedlo natáčku u hlavy pevně zachytit červeným klipem. Vždycky se to tak jako bimbalo. Dokonce mi to trochu popálilo ouška. Oni by ty klipy měli patrně nejen zajišťovat natáčky na jejich místě, ale měli by i odrážet teplo zpět do vlasů. Bohužel ho i propouštějí a tak když se vám to ze začátku dotkne ucha, nic moc. Po pár minutách už to je v pohodě a o ničem nevíte. Natáčky jsem nechala na hlavě dokud jsem neměla pocit, že už jsou studené - což bylo tak 10-15min. Pak se šlo sundavat.

Co rozhodně musím vyzdvihnout je sametový povrch natáček. Vlasy po něm nádherně kloužou, takže při sundavání stačí jen povolit červený klip, který přidržuje natáčku a ono se to celé vlastní vahou a hladkostí rozmotá. Tedy pokud nejste střevo a nezamotáte tam nějak divně vlasy jako já. Takže u pár kudrlinek jsem při rozmotávání vytrhla i nějaký ten vlas.


Takhle to vypadá hned po sundání natáček. Nemám nijak extra dlouhé vlasy, ale můžete si všimnout, že u vršku hlavy natočené nejsou. To bohužel natáčky nezvládly. Ten zbytek vlasů, ale vypadal skvěle. Mám pocit, že jsem měla vlasy dokonce lesklejší. Samozřejmě je třeba vlasy zalakovat. Když jsem to neudělala, do pár hodin byli zase rovné.

Po rozčísnutí prstama a zalakování (viz další fotka), účes skvěle držel a dokonce i druhý den jsem měla vlasy krásně vlnité. Né sice tak kudrnaté jako den předchozí, ale pořád to bylo lepší než rovně dolu.


Ve výsledku jsem tedy s natáčkami spokojená. Je to rychlejší než když se kulmuju a asi i zábavnější. Chce to trochu cviku a nejspíš to půjde každému. Jen se člověk musí vykašlat na návod a pracovat podle vlastního uvážení.

4 komentáře:

  1. Na těch posledních dvou fotkách ti to moc sluší. Natočené vlasy jsou super!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Škoda že na to člověk musí vynaložit tolik práce aby vypadal takhle krásně.

      Vymazat
  2. Natočený vlasy ti opravdu hrozně sluší! :) Mám jinak s vlasy podobné trápení, skoro uvažuji nad tím, jestli nezkusit jemnou trvalou, protože jinak mi na hlavě vůbec nic nedrží a teď mám ještě vlasy zdevastovaný z pouštní Indie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že se mi po natáčkách fakt stýská a lituju, že jsem je měla jen na vyzkoušení. Fakt vážně přemýšlím o jejich koupi. Za vlasy, které nejsou rovně dolu, účes celkem vydrží a dá se vytvořit relativně rychle, mi to fakt stojí.

      Vymazat