neděle 22. listopadu 2015

Vánoční edice

Mám pocit, že za tu dobu co píšu, to výrobci kosmetiky začali nějak flákat. Možná je to i tím, že předtím jsem byla asi víc nadšená z kdečeho a dneska už ne. Takže je 22. listopadu a já se těším na Vánoce, koukám po vánočních edicích a jsem taková rozpačitá. Doufám, že nějakej pořádnej nářez ještě přijde, jinak nebudu mít za co vyhodit prachy.

Komentovat fotky asi moc nemá cenu, takže dnešní článek bude spíš obrázkový.

Nejvíc viditelný je zatím Inniesfree, které letos staví kampaň na....Lego kostkách :). Minulý rok měli nějaký vyšívání a letos na mě vyskakuje na fb spousta fotek santy, soba a sněhuláka z Lega.














Etude House se vytasil s edicí v které se nachází klasický perníčkový panáček a pár dalších věcí. Perníček se mi jako téma líbí, jen si nejsem jistá, jestli bych zrovna tyhle barvy v tvářence/rozjasňovači,bronzeru (nebo co to podle barev má být) chtěla mít. Navíc mě poslední dobou fakt štvou vícebarevné tvářenky kde si člověk může namíchat intenzitu barvy. Asi to bude tím, že mám šíleně velký štětec a míchání čehokoliv je pro mě nemožný. Ale abych to nezakecala, budou i 101 Play Pencil a tam mě možná na některou utáhnou. Možná budu přemýšlet i o nějakém krému na ruce.









A'pieu má vánočního Doreamona s čepičkou. Je to cute, tak proč ne. Možná se taky nechám zlákat aspoň na jeden krém na ruce. Asi by se mi líbil i cushion, ale nevim co bych s ním dělala. Mám tu dva prázdný od Etude House a stejně je nepoužívám, leda když někam jedu na delší dobu.









Přiznám se, že třeba Beyond mě vůbec neláká. Jak se mi předtím líbila jejich edice s Alenkou v říši divů, tak vánoční edice fakt nic moc. Kdyby mi dal někdo vybrat, tak zkusím asi ten krém, ale zbytek je pro mě fakt absolutně nevánoční a nelákavý.






Pokud jste doprohlíželi až sem, gratuluju a mám pro vás potěšení za odměnu. Věc co se mi nejvíc líbí a co je poněkud dražší, takže jí asi nepořídím. Mumínkové mytí a mazání.


2 komentáře:

  1. Ty mumínci jsou perfektní :D Totální nostalgie, když jsem byla ještě prcek, tak jsem je milovala :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat