úterý 22. prosince 2015

Další zbytečné recence aneb Dallas díl 2

Minule jsem vám naznačila, co bude v tomhle díle našeho nekonečného seriálu. Bez většího povídání jdem asi na to.

Love Liner Liquid eyeliner z edice Little Twin Stars je strašně krásný, o trochu silnější než moje obvyklé fixy a bohužel hnědý. Šetřím si ho protože by mi bylo líto vyhodit něco na čem jsou Little Twin Stars a stejně nejsem moc fanda hnědých linek. Drží hezky, kreslí se s nim stejně jako s jakýmkoliv jiným fixem (takže dobře).



Love Darling Eyeliner měl původně hezký obal s kreslenou slečnou. Taky mi učaroval jeho tygří potisk, fajn ostrá špička co nemá problém s tenkou i tlustší linkou a hlavně výdrž. Mám pocit, že vydržel déle než jakýkoliv jiný fix co jsem měla. Samozřejmě se nerozpíjí, nehrudkuvatí ani neodpadává. Je prostě fajn a šla bych do něj znovu.




Jsou dny kdy mám ráda docela bizár věci. A tak jsem si za pár korun pořídila tohle masážítko na obličej. Měli byste si s ním jezdit po bradě a tvářích a udělat si takový ten sexi hubený véčkový obličej kvůli kterýmu se nechávaj korejky za těžký prachy přeoperovávát. Nakonec mě moc nebavilo to používat a tak sexi korejský véčko nemám. Ale musím říct, že prokrvit tváře a bradu to umí slušně. Stačí minutka ježdění a už hřejou jak divé.


Ta chvíle kdy zjistíte, že jste úplně, ale úplně blbý je fakt strašlivá. Já už ani nemůžu být víc blondýna, protože takový odstín blonďatosti prostě neexistuje. Jsem si chtěla koupit lepidlo na řasy a co si nekoupím? Lepidlo na oči. Jasně, to přesně já s přepadlýma víčkama potřebuju. Pokud se ptáte jak někdo může být tak tupej, že se ani nedívá co kupuje, tak fakt nevim. Prostě bylo málo času, okolo bylo moc věcí, bylo na tom napsáno glue a spousta japonských znaků. Špachtle je mi na nic, tu už jsem zahodila. Samotné lepidlo má takový malý štětečko hrot, jako mívají linky ve fixu. Schne oproti lepidlu na řasy pomaleji, ale když už zaschne, tak sakra dobře drží. Lepila jsem s ním na obličej třeba kamínky a fakt super. Zkoušela jsem i řasy, ale u slzných kanálků mě dost dráždí a slzím dokud ho nedostanu pryč.


Další naprosto zbytečnou koupí byli asi krabičky na řasy. Jako jsou hezké, ale umělé řasy prostě moc nenosím a tak prakticky používám jen tu s motýlama a to ještě na součástky do auta na dálkové ovládání. V ostatních mám nasyslené nějaké řasy o kterých si říkám, že je jednou určitě použiju. Rozhodně je asi fajn mít po ruce hezkou krabičku na řasy. Tohle Japoncům fakt závidím, že mají i takovou blbost jako krabičku na řasy dotaženou k dokonalosti a navrženou tak aby dělala radost svým vzhledem při každém použití.


Kyoto Bath & Body je zvláštní značka kterou jsem nikde moc neviděla. Už od nich mám balzám na rty s králíčkem, který je fakticky skvělý a povedlo se mi sehnat ještě dalších pár věcí. Nejvíc jsem tuhle kosmetiku viděla prodávat ve stáncích se suvenýry u chrámů.

Milk Perfume (Bamboo & Lotus) - vlastně jsem myslela, že je to krém na ruce. Je to hodně řídké, takže z tuby vždycky vyplopne strašně moc produktu, což je škoda. Ale pokud si s tím budete mazat třeba dekolt, tak to bude akorát. Vůně je božská a vydrží neskutečně dlouho.


Vegetable Lip Gloss (Pink Carrot) je prostě jen další lesk na rty. Moc se v nich nevyznám. Nelepí což je fajn a strašně dobře chutná. Není to teda po mrkvi, spíš něco jako bílá ředkev, což by ale měla být jiná barva lesku, takže jsem asi divná a cítim tam něco co tam není.


Mentholateum jsem si koupila protože jsem kdysi viděla něco s tou holčičkou na obale a někdo to chválil. Byla to blbost. Tenhle pidi kelímek plnej mírně kafrově vonící masti mi snad nikdy nepomoh. Podle popisků je to zázračné mazání na všechno od kašle až po rozpraskané rty. No nefunguje to, alespoň ne na mě.


Doufám, že i dneska vás seriál pobavil a ahoj u příštího dílu. Téma vám tentokrát neprozradím, ať jste víc napnutý a hlavně stejně nevím co příště vyštrachám. Záleží na náladě.

Žádné komentáře:

Okomentovat