neděle 20. března 2016

Doplněk stravy DonnaHAIR

Na podzim jsem měla naprosto děsivý vlasopad. Moje vlasy byly neskutečně slabé, konečky vypadaly spíš jako palmičky a při česání jsem z hřebene vyndavala množství, z kterého by se dala pomalu udělat paruka.

Někde jsem narazila na pochvalnou recenzi na doplněk stravy DonnaHAIR a tak jsem nelenila a objednala. Byla jsem vážně hodně zoufalá a věřila v zázrak za 374Kč. Netrvalo dlouho a balíček skutečně dorazil. Od 21.10.2015 jsem tedy začala pečlivě zobat. Obsah měl vydržet na 4 měsíce.


Rovnou se přiznám, že sem tam jsem den nebo víkend vynechala, protože jsem fakt trubka zapomnětlivá. Ale nemyslím, že by to na celkovou 4 měsíční kúru mělo mít zásadní vliv a že by kvůli tomu neměla fungovat.

Jelikož už nezobu, můžu sepsat svá pozorování. Na krabičce je slečna s brutálně nakulmovanýma vlasama a okolo ní sliby, na které se hned blíž mrknem:

Výživa a růst - nepřijde mi, že by to byl markantní rozdíl oproti předchozímu stavu. Vlasy mi rostou stále stejně pomalu, vždycky mi rostly extrémně pomalu. Jak moc jsou vlasy vyživené asi jen tak nezjistím. Zeptala bych se jich, ale neumí mluvit. Na pohled vypadají OK, ale fakt těžko soudit jestli za to může DonnaHAIR nebo prostě to, že můj šampón a kondicionér stojí každý přes 200Kč a skoro pokaždé, když si umývám vlasy si dělám tak hodinovou masku.

Síla a pevnost - dobrá tohle pozoruji až v posledním měsíci. Vlasy vypadají pevnější, ale s tou silou bych to taky nepřeháněla. Jenže tu pevnost přisuzuju spíš novému šamponu. Střídám TONI & GUY s Lush šampukem New a TOMU já říkám fakt viditelný rozdíl.

Barva a lesk - to opravdu neposoudím, modré, fialové nebo zelené vlasy, které jsem za tu dobu měla, fakt barevnější nebyly a lesklé byly podle toho, jakým způsobem jsem si myla hlavu (čti jestli jsem si opláchla vlasy studenou vodou).

Pokožka hlavy - v návodu píšou, že to pečuje o pokožku hlavy a má to pomáhat od mastných či suchých vlasů. To patrně zas nabourává moje pravidelné dvouměsíční peroxidování kdy konce jsou suché a kořínky vlastně normální (pokud se mi je nepovede spálit - což se mi stalo snad jednou). Dál bych podle návodu měla mít větší objem vlasů. Hele chápu, když je tohle napsaný na laku na vlasy, ale díky tomu, že něco obsahuje zinek a vitamin A, případně extrakt z prosa, fakt nečekám, že mi budou odstávat vlasy a budu mít větší objem.

V návodu se člověk dočte, že účinek se dostavuje již po prvním měsíci užívání. Výraznější znatelné změny po 2-3 měsících. Viděla bych to spíš po těch 3. Není to zázrak, myslím, že vlasopad mi skončil spíš přirozeně než díky DonnaHAIR, ale zlé to taky není. Sem tam není špatné zobat nějaké doplňky stravy i když myslím, že pokud člověk jí opravdu kvalitně a vyváženě a nemá zdravotní problémy či nepotřebuje zvýšený příjem nějakého prvku, tak to není třeba.

Šla bych do DonnaHAIR znovu? Ne. Asi bych zkusila něco jiného. Třeba GS Eleden. Pokud se ptáte proč, tak vlastně z naprosto prostých důvodů.
1) jsem zvědavá jestli to bude jiné
2) tak nějak se mi stalo, že v tom GS pracuju a přece nebudu zobat konkurenční doplňek :-)


2 komentáře:

  1. Za všechny ty roky a roky svých problémů s vlasy a s pokožkou hlavy jsem vyzkoušela leccos a zjistila jsem, že jsou to všechno asi tak "účinné" věci jako přípravky proti celulitidě nebo Kosmodisk. Čili jsme dospěly k v podstatě stejnému závěru. Prostě prázdné kecy a nefungující přípravek v krabičce za několik stovek. Jediné, co opravdu pomůže, je ukončit kolečko stresu a následného stresu z padání vlasů a dobře jíst a spát :) Mám za sebou vážně polovinu věcí, co trh nabízí, a nakonec stačilo tak málo. Plus teda ještě šampony bez chemických svinstev :)

    OdpovědětVymazat