pátek 13. května 2016

Den 14 - Hiroshima

Dneska jsem se prošla po městě. Myslela jsem, že půjdu určitým směremrem adojdu k Peace Parku, no nepovedlo se, trochu jsem se ztratila. Ale díky tomu jsem viděla spoustu obyčejných a krásných věcí. Jako třeba obyčejný obchod z řasama (těma k jídlu) a obchůdek s různými druhy rýže. Taky krásné kanály. Ano asi to zní hloupě, ale v Japonsku se dají obdivovat i kanály.



Taky jsem potkala spoustu pomníčků či cedulí s popisem budov, které přežili výbuch. Ono se o tom asi tak moc nemluví, ale nebyl to jen A-bomb dome. Potkala jsem i spoustu usměvavých a milých lidí a dokonce i chlapce, který se velmi lámanou angličtinou pokoušel zeptat, jestli se se mnou může vyfotit. Bylo to prostě cute, takže mohl.

Opět se mi potvrdilo, že Hiroshima je nádherná. Tolik úžasných zákoutí, sezení okolo řeky, zeleně a všech možných krás nenajdete prostě nikde jinde. Jo a povedlo se mi potkat i budovu NHK stanice. Kdo se na youtube někdy díval na Begin Japanology pořad, tak jí asi zná. Mimochodem můj velký sen je potkat Petera Barakana a vyfotit se s ním a myslím, že můj muž je na tom podobně. Begin Japanology nám prostě přirostla k srdci.


Tanuki je všude

NHK
No a když už mě nebavilo být ztracená, našla jsem wifi, nahodila správný směr a zahučela do obchodů s figurkama a do heren. V hernách jsem z UFO catcherů vytáhla pár hloupostí, zkusila i fotobudky, ale ty jsou koncipované pro víc lidí, takže to byl spíš forever alone pocit. A pak jsem objevila Don Quichote obchod. Takže igelitka krámů typu kari, wasabi, macha, kitekat, kosmetika...ulovena. Následně jsem si uvědomila jak velký mám hlad a dala sraz s klukama v jednom baru.

Bohužel až na místě mi došlo že se jedná o sportovní bar místního basebalového teamu. No co, tak
zkušenost. Akorát anglické menu mělo jen dvě stránky a japonské tak 10. Takže objednávání v japonštině bylo superzábavné.

Jo a objevila jsem i místní krámek Steam Cream. Pokud tuhle značku znáte, tušíte, že má spoustu edic jen pro japan. Takže mám Tsum Tsum a sakura edici. Bohužel dost mi stávkuje net, takže víc fotek dneska už nebude.


1 komentář:

  1. Haha, potkat tu P. Barakana i s filmovou crew by byl mazec. Treba by pak s nama natocil i nejakej gaijin vstup :D.

    OdpovědětVymazat