pátek 24. června 2016

Innisfree: Real Skin CC Cream

Zas jednou jsem zatoužila zkusit něco jiného. Něco čistého, nepřezdobeného, dospěláckého a rádoby přírodně se tvářícího. Pořídila jsem si Innisfree: Real Skin CC Cream. Innisfree moc nepoužívám a mám ho zafixovanou jako takovou "lepší" značku i když jí asi není. No pobavte se za co jsem utratila tři kila.


Design má CC strohý a takový čistý a přírodní. Prostě Innisfree jak vyšitý. Velikostně padla lahvička dobře do ruky a dala se to při krizi hodit i do kabelky, protože balení bylo bytelné. Tím bych tak slova chvály ukončila.


To co vidíte nebo možná spíš nevidíte na fotce je jako ono. Světlounký bílý lehký krém, který se po rozetření opravdu velmi decentně až téměř neznatelně zabarvil a vůbec nekryl. Nebo možná tak z 20ti procent kryl abych mu nekřivdila.

Jestli se stíral nebo držel na tváři celý den, bylo prakticky jedno. Stejně nekryl. Jediné co se o něm dá říct, že by byl použitelný jako krém pod makeup. Ke konci jsem ho přesně tímhle způsobem používala, protože samostatně to fakt moc nešlo.

CC tady má být, jak je uvedeno na lahvičce, zkratka pro color control. Netuším jakou barvu to má kontrolovat, možná mají v Koreji jiné barvy než u nás. Tři kila za něco co vlastně nedělá svojí práci je fakt blbá cena. Takže tohle si rozhodně nepořizujte.

1 komentář:

  1. Tak to je smůla :/ Já mám od Innisfree jen normální make-up a ten není špatný, tohle jsem nezkoušela (a asi ani nebudu)...

    OdpovědětVymazat