pátek 24. února 2017

Zklamání jménem Illamasqua

Když jsem kdysi objevila značku Illamasqua, byla jsem nadšená. Všechno působí tak trochu goth, zároveň i elegantně a to se mi fakt líbilo. Jenže Illamasqua není levná značka a tak jsem si dlouho nechávala zajít chuť a raději si užívala roztomilost levnější korejské kosmetiky. Takže, když jsem úplně náhodou dostala mail hlásající výprodej a slevy, tak jsem neváhala. Místo tisíce korun vycházela vyhlédnutá Demise paletka na 337 Kč a ze zvědavosti jsem k ní přihodila ještě řasenku Masquara Gain za 260 Kč.



V paletce jsou 4 stíny, jak vidno z obrázku. Wilt je krémový plný červeno zlatých třpytek a dokáže na světle neuvěřitelně chameleonit. Dva tmavé jsou hodně křídové. Černo modrý Gimp a burgundy Interitus. Pak je tam ještě světlý Lost, neskutečně lesklý plný třpytu a jasu. Dokáže házet odlesky, které jsou bílo zlaté, ale to ani trochu nevystihuje to jaký skutečně je. Vlastní fotku paletky nedokážu vyfotit tak abych zachytila ty správné barvy, takže tady je foto ze stránek.


Popravdě jediný použitelný stín je pro mě Lost. Ať dělám co dělám, tak ostatní na mém oku příliš nefungují a pracuje se s nimi skutečně špatně. Ale nepředbíhejme.

Tím, že Wilt je krémový, je v podstatě jediná možná cesta transferu stínu na oko zarejdit v něm prstem a pak nanést. Štětcem prostě nenaberu nic. Komfort a preciznost nanášení bere za své. Když použiji Wilt, tak si můžu být jistá, že do hodiny budu mít na oku místo stínů jen smutnou čáru v ohybu víčka. A to i včetně toho, když je pod Wiltem normální stín, když je něco přes něj, když je tam primer.... Prostě krémová konzistence na moje víčko fakt ne.

Křídové stíny Gimp a Interitus (který se mi od začátku líbil nejvíc) jsou také prakticky nepoužitelné. Naštěstí nijak moc nepráší. I když já jsem typ člověka, který stíny štětcem spíš hladí než aby v nich divoce rejdil, takže mi práší máloco. Ale i s primerem se mi dokáží nepěkně během pár hodin stáhnout do nevzhledné čáry. Jediné kouzlo co mi pomáhá to na sobě udržet je, primer, nějaká lepivá barevná jumbo tužka (Sephora/Nyx/Dermacol..), na to opatrně nanést stíny, ideálně ještě přestříknout fixačním sprejem. To je velká spousta kroků k tomu aby vám držely drahé stíny.

Vlastně jediný stín, který jsem si skutečně zamilovala a používám ho bez problémů je Lost. Dávám ho do koutku oka na rozjasnění. Zvládá to s přehledem a dokáže se tam udržet. Nikam jinam ho pro jeho šílený, možná až zběsilý lesk dát moc nejde. Teda ne, že by makeup měl nějaká pravidla, dávejte si co vás kam baví, ale já ho prostě jinam dát nedokážu. Miluju ho v tom koutku.

Pro pobavení jsem si pro vás připravila i dva obrázky. Na prvním můžete vidět swatche stínů, tak jak je mají na stránkách Illamasqua. Opravdu by mě zajímalo, jak z toho vytřískali tuhle pigmentaci. Pod tím je moje fotka swatchů na holou ruku bez primeru, bez toho aby byly stíny mokré nebo cokoliv. Prostě jen zarejdit prstem a otřít. Je to hodně smutný rozdíl oproti tomu co inzerují a odpovídá v podstatě jen Lost. U Gimpu a Interitusu je krásně vidět ta křídovost. Wilt není moc poznat, jsou to prostě takové mastné třpytky, to co je na vrchní fotce s tím nemá nic společného.

Swatche ze stránek

Moje swatche. Z leva Wilt, Gimp, Interitus, Lost

Možná ještě na okraj zmíním balení paletky samotné. Plastový obal je bytelný, otvírá se dobře. Uvnitř je použitelně velké zrcátko. Kdyby ty stíny normálně fungovaly bude to pro mě naprosto dokonalá cestovní paletka.

Je akorát do ruky

Nyní se přesuneme k řasence Masquara Gain, která by měla být prodlužovací a zahušťovací. To skutečně dělá. Řasy docela pěkně oddělí, moc neslepuje. Zahustí, prodlouží. Prostě všechny ty hezké slibované věci. Někomu by teda mohl vadit gigantický kartáč - protože jinak to co je na konci řasenky ani pojmenovat nejde. Mě nevadí. Vlastně mi vyhovuje víc než některé pidi kartáčky. Akorát teda dělat si s tím spodní řasy moc nejde bez opatlání zbytku oka.



Takže co mi na řasence vlastně vadí a proč je pro mě zklamáním? To, že není voděodolná bych překousla, to přece ani nikde neinzerují, takže to po ní nemůžu chtít. I když mohla by vydržet aspoň trochu vlhký oči...ale ok, to prostě překousnu. Co ale překousnout nejde je, že drobí. Ano značková řasenka za těžký prachy (kdyby nebyla ve slevě teda) opadává, drobí a dělá tmavý kruhy pod očima. To mě dost saje. Dá se to minimalizovat tím, že po jejím nanesení přes ní přejedete párkrát jinou řasenkou, která je funkční. Ale upřímně kdo tohle chce dělat žejo.

Suma sumárum člověk by čekal, že v paletce, která má čtyři stíny a za normálních podmínek stojí přes 1100 Kč, bude víc použitelného materiálu. Řasenka s původní pořizovací cenou cca 660 Kč by taky mohla být o hodně lepší. Jsem skutečně ráda, že jsem nepodlehla a nezkusila ještě další produkty této značky, možná bych se dočkala rtěnky co mi vysuší rty sotva jí nanesu nebo pudru co nepudruje.

Žádné komentáře:

Okomentovat