úterý 28. května 2013

Tak trochu jiný blog?

Už dlouho jsem si pohrávala s myšlenkou založit si vlastní blog. Dneska je ale blogů jak naseto a blogů o kosmetice či módě teprve. Takže jsem se nakonec rozhodla nevyhraňovat se tak úplně a blog trochu kombinovat. Co vás tedy čeká?

Blog bude primárně zaměřen, jak již napovídá název, na roztomilosti. Tímto termínem jsem si zvykla označovat korejskou a obecně asijskou kosmetiku o které se dá říct že je "Kawaii" nebo "Cute" a ze které jsem neustále unešená. Samozřejmě, když narazím na cokoliv dalšího co je prostě neodolatelně sladké, tak se to taky počítá.

Sekundárně (ano teď mluví mé realistické já) sem občas nasypu nějaký recept, vyleju si srdíčko o tom jak je život špatnej, přihodím nějaký ten návod na výrobu toho co mě zrovna baví, napíšu ošklivý hate post o české módě a malosti lidstva, napíšu chvalozpěv na japonskou módu a možná i postnu něco o své velké lásce...hudebních hrách.

1 komentář:

  1. Ja som neskutočne rada, že som narazila opäť na človeka, ktorého tak baví Japonsko a Kórea ♥ A to nielen z oblasti kozmetiky! Aspoň mám príjemné čítanie celého blogu na pár dní, haha. ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ Missha Pure Source & Holika Holika Pig nose 3-step Kit ♡

    OdpovědětVymazat