úterý 16. července 2013

Lioele: Lip Color Stick

Ani rtěnka ani balzám...nebo vlastně obojí najednou. Tedy alespoň něco takového tvrdí Lioele.  Čekala jsem nějaké to patlátko sladké chuti, které obarví rty a bude je hezky hydratovat. Asi mi není souzeno být spokojena.

Patlátko to je, dokonce hrozně hezké a desigenově dobře zpracované. Není nijak velké a dá se hodit jen tak do kabelky protože víčko na něm dobře drží. Konzistence při nanášení na rty je taky bez problému, až na to....ano opět je kámen úrazu v tom že to nedrží tak jak by mělo.



Možná jsem divná celá nebo mám nějaké zákeřně atypické rty, ale mě to prostě nedrží. Když se natřu, tak pohoda, vypadá to hezky, je to hodně červené. Pak zamnu pusou aby se to pěkně rozprostřelo a ouha, uprostřed rtů mám prázdno a okolo rámeček. Zkoušela jsem to několikrát a nikdy se nezadařilo tak abych byla spokojená. Opětovné nanášení nepomáhalo. Zkusila jsem to i rozetřít prstem což způsobilo setření části ráměčku a zmírnění rozdílu ale jinak nic víc. Mimochodem tuhle metodu roztírání balzámu prstem nesnáším, nechci se upatlat pokaždé když se balzámuji (nebo balzamuji?) :-) Jediné řešení je tedy nanášet ve slabých vrstvách a nemnout pusou.

Marně přemýšlím jestli je to s ostatními odstíny lepší a jestli jahůdková a pomerančová vypadají na rtech líp protože nejsou tak kontrastní jako moje třešně. Asi moc ne. Navíc ty chutě podle kterých to je pojmenovaný tam taky moc cítit nebudou. Tedy alespoň třešně hledám marně. Nacházím spíš takový chemický pokus, který je vlastně celkem fajn.

Tak a teď ještě k výdrži. Pokud jste normální člověk co mluví, pije a jí, tak vám pusa vydrží obarvená asi půl hodinky až hodinu. Záleží na tom co děláte.

Celkově musím říct, že ač je tenhle klacík na rty docela roztomilej, tak si ho už nepořídím. Nebo alespoň ne od Lioele. Pohrávám si s myšlenkou na klacík od Clinique, ale po jednom rychlém vyzkoušení na letišti mám pocit, že mi bude držet ůplně stejně.

Žádné komentáře:

Okomentovat