úterý 30. července 2013

Rilakkuma klávesnice

Není tomu dlouho co Ely na Nákupním deníčku psala o nálepkách kterými se dá ozdobit klávesnice. Okamžitě jsem jí začala závidět její úžasně olepenou klávesnici. Jelikož jsem slušná a vloupání a krádež by mi asi neprošlo, rozhodla jsem se, že se na ebay taky po něčem takovém mrknu.

No a před pár dny mi to přišlo na mysl a co čert nechtěl, narazila jsem na Rilakkuma nálepky. Pro ty co neznají Rilakkumu, velmi zjednodušeně shrnu, že je to roztomilý relaxační méďa. Ale dost povídání, raděj hodím nějaké fotky (foťák trochu zmršil barvy, tak to snad neohrozí totální sladkost nálepek).



Co, kde, jak, za kolik? Pokud si kladete tyto otázky, tak čtěte dál.

Nejprve co a jak. Slovíčka která by jste měli hledat jsou keyboard, sticker, decoration, kawaii, cute, případně váš oblíbený charakter jako kitty, bear, bunny...

Kde. Použijte ebay. Samozřejmě jsou i jiné shopy s roztomilostma ale ebay vychází asi nejlépe a máte jistotu, že najdete co hledáte
Prodejce od kterého jsem kupovala rilakkuma keyboard sticker se jmenuje mamaloveskids a musím ho pochválit, protože tohle byla asi jedna z nejlépe zabalených zásilek co jsem dostala a trvalo to jen 9 dní. Byla sice v papírové obálce, ale zespoda měli nálepky tvrdý kus papíru a z vrchu dokonce byli fixované kusem plastu. Takže sebeurputnější pošťák České pošty tohle prostě nezmuchlá.

Za kolik. Samotné nálepky byli asi za 3$, bohužel platila se i doprava takže +2$ navíc. Ale i tak mám teď über vytuněnou klávesnici pod 100Kč.





4 komentáře:

  1. Aww, ty jsou kouzelné! <3 Docela bych chtěla vidět výsledný produkt, polepenou klávesnici, musí totiž být k sežrání ^^

    (Závidím krásně zabalený balíček. Mně dnes pošťačka donesla místo krabičky kouli a obsah, přestože klasicky korejsky titěrně zabalený, na tom byl hůř než ten karton zvenčí. Prima.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klávesnici jsem nefotila schválně. Mám totiž poměrně starou a už jednou tuněnou klávesnici. A je poměrně ošklivá. Je v základu bílá a kdysi byla přestříkána na černo červeno, jenže část toho už slezla, takže teď je to takovej dalmatin. Mám k ní citový vztah takže si novou nepořídím dokud tahle nedodělá.

      Vymazat
    2. Moje je taky stará a ošklivá. Navíc měla na sobě nálepky, které se nepovedly až tak dobře sloupnout, a vevnitř je celá zaprášená... takže pro potřeby fotky na blog byl hojně využit Photoshop :D Ale tak chápu :)

      Vymazat
  2. Jé, ty jsou tak roztomilé! Hned bych je brala - Rilakkuma je tak sladký. ;)
    Jaké škoda, že máme doma společný počítač - mužská část domácnosti by moje zkrášlování klávesnice asi nepřežila. :D

    OdpovědětVymazat