úterý 17. září 2013

Missha: Belle Epoque

Marně si lámu hlavu jestli se mi nová kolekce Missha pro podzim/zimu 2013 líbí nebo ne. Obvykle mám tmavě červenou/rudou/vínovou nebo jak kdo té barvě říká, celkem ráda. Ale tady mi trochu chybí obvyklé Missha protkávání zlatou linkou. A přitom zlatá s tmavě červenou by byla skvělá kombinace.


Jako jasně zlatá barva se tam na těch obalech nachází taky, jen né tolik kolik by se líbilo mě. Ale čert vem obaly, obsah je přece jen o kousek důležitější.


Prní z kolekce je Fatal Aura. Lak a rtěnka jsou brutálně rudé. Like It. Jenže ty stíny, ty stíny....dobrá nějakým snědším typům než jsem já a nebo jako příležitostné večerní líčení to půjde. Tmavě modrá a tmavě zelená nejsou úplně běžné denní barvy pokud nejste excentrická gothička.


Mysterious Aura je na tom s paletkou stínů o moc líp. Jsou decentní a nositelné pro každou příležitost. Zato rtěnka s lakem jsou zas nechutně světlé...dobře tu rtěnku bych ještě zvládla ale ten lak už ne.

Tahle Missha kolekce mě úplně nenadchla a i když designově se drží osvědčené Missha klasiky, stejně si jí asi nikdo z vás kdo čtete můj blog (a já taky ne) nepořídí. Jeden z velkých důvodů bude i cena. Na http://www.twofacemall.com stojí každá z kolekcí 57.95$. Jako jasně, ty stránky jsou trochu předražené, ale stejně je to ujetá cena.



2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Prosím měj alespoň trochu slušnosti a když už si tu děláš v komentářích reklamu, tak zkus komentovat k věci a trochu to rozvést.

      Vymazat