čtvrtek 19. září 2013

Prozření jménem štětce na makeup

Kdysi hodně a hodně dávno (dobrá někdy v roce 2000-2001) jsem se začla malovat. Tenkrát to pro mě znamenalo prstem zakvrdlat v jedněch stínech které jsem měla a plesknout si to na víčko a nějak rozetřít. Moc si to už nepamatuju, ale myslím, že to byli nějaké hnědé stíny. Jo a taky jsem měla řasenku tuším.

Postupem času jsem se dopracovala k Miss Sporty pudru a nějaká slečna na intru mi darovala štětec co byl jako dárek v časopise. To bylo moje první setkání s vůbec nějakým štětcem na malování. Mimochodem mám ho dodnes. Né že by byl tak kvalitní, ale posledních pár let ho nepoužívám a mám ho z nostalgie. I když chlupy mu nevypadali, tak asi úplně nekvalitní nebyl.

Když jsem začala zhusta gothičkovatět a malovat si tmavě černé oči ala zfetovaná panda, nenápadně, ale přes to se vkrádal takový pocit, že prstem to není ono a je to dost nepřesná metoda vhodná spíš pro světlejší stíny. Takže jsem nelenila a zašla do nejbližší DM drogérky a koupila tam sadu tří miništětců. Takový ty jak maj na jedný straně houbičku a na druhý štěteček a měřej asi 7cm.


Od té doby byly moje stíny přesné a skoro i precizní. Já byla spokojená a říkala si, že tyhle malý potvůrky nikdy nevyměnim. A nechápala jsem proč všichni tak moc nadělaj se značkovýma štětcema za stovky korun. Že ty lidi musej být prostě šílený když daj za !jeden! štětec třeba 300Kč. Hlavně já používala všechny malé štětce naráz, protože jeden jsem měla na černou barvu, jeden na světlou a jeden univerzální na hnědé a červené tóny. Barvy do nich byli zažrané a představa jednoho štětce na všechno byla totálně mimo.

Pak se ke mě nějakým omylem dostal štětec na tvářenku, kterou se mi s ním nikdy nepovedlo nanést aby to vypadalo dobře a přirozeně. Tak jsem toho nechala a schovala ho na dno jedné kosmetické tašky.

No a asi před dvěma měsíci jsem si pořídila krémové oční linky a potřeba nového štětce se stala akutní. Po dlouhém pročítání článků a recenzí jsem shledala, že blogeríny jsou asi hrozně bohatý nebo dostávaj ty štětce za tisíce od výrobců zadarmo. Na ebay taky nebylo nic co by mě úplně oslovilo. Hledala jsem něco barevně hezkého a na kvalitě mi tolik nezáleželo, no kdo by řek že čínský soudruh nevyrábí nic co by se mi líbilo. Až tu náhle jsem narazila na Essence štětce. Byli černé s barevnýma chlupama a každý typ jinak barevný a ještě za závratnou cenu 30Kč.


Takže směr nejbližší Rossmann a byl štětec na linky byl můj. Pracovalo se s ním tak dobře, že jsem za onu závratnou sumu 30Kč zakoupila pak ještě štětec na stíny a nestačila se divit jak velkej je to rozdíl oproti těm mým pidištětcům.

Takže teď se maluju novým štětcem a říkám si že třeba na těch kvalitních přece jen něco bude a že třeba i nějakej ten za 300Kč jednou vyzkoušim.

2 komentáře: