pondělí 21. října 2013

Lanmei - levné čínské pigmenty

Chtěla jsem vyzkoušet nějaké pigmenty, když je to teď tak módní. Podle článků co čtu to vypadá, že se s tím dá dělat naprosto všechno. Namalovat si nehty, udělat skvěle barevné řasy, vyrobit neuvěřitelný odstín na rtech, namíchat to s pudrem, použít místo tvářenky, udělat si papouškově barevné vlasy, nakreslit si s tím linky a nebo se držet klasiky a udělat si sytě barevné stíny. Až se divím, že po tom všem vychvalování si to lidi nemažou i na chleba.

A jelikož se mi nechtělo utrácet horentní sumy za pigmenty od MAC z kterých jsou všichni asi nejvíc hotový, našla jsem si na ebay čínské pigmenty Lanmei. No netrvalo dlouho a dorazila mi solidní paleta barviček. V tu chvíli mi došlo, že vlastně ani pořádně nevím co s tím.


Takže nějaké to hledání na internetech a dozvěděla jsem se, že je fajn to s něčím smíchávat. MAC na to má nějakou über kosmetiku jako čirý lesk na rty, čirou řasenku, čirou bázi...a tak dál. No jasně jenže to si přece kuli Lanmei kupovat nebudu.

Takže druhá věc co jsem zjistila, že Essence nedávno vydala něco čemu říká pigmenty, ale moc to nepigmentí, ale hlavně k tomu vydala i lepidlo pod ty pigmenty aby to bylo výraznější a líp to drželo. Protože co si budeme nalhávat, je to prostě jemný prášek a ať ho nanášíte jak chcete, vždycky vám zabordelí nějakou část obličeje kterou nechcete. Navíc se v mé Lanmei sbírce nacházeli i nějaké třpytky a ty člověk jen tak nepřidělá.

Lepidlo od Essence bylo zakoupeno a fakt to docela pomohlo. Jenže vyvstal problém jak si s tím udělat i linky. Hledání do třetice přineslo poznatek: Dá se to míchat i s vodou. Takže člověk vezme kapku vody a nasype na to pigmentový prášek a štětcem rozmíchá. Tahle varianta přinášela nejlepší odstíny a nanášecí výsledky. Lepidlo bylo ponecháno hlavně na zmiňované třpytky.

Takže nic zlého netuše, jsem se namalovala tak jak je u mě zvykem, tzn. hodně a extravagantně. Dokonce myslím, že jsem to psala i na facebook Roztomilostí. Po půl dni mě trochu pálili oči. Nebylo to nic strašného, spíš prostě jen trochu nepříjemné a já jásala, protože jsem se bála, že něco takhle levného a čínského bude závadné a zdraví nebezpečné. Namalovala jsem si i pusu. Stylem čirý lesk a spousta pigmentového prášku. Trochu to vysušovalo rty ale vypadalo to efektně.


Večer jsem pozorovala, že se to všechno přece jen malinko sype a dělá neplechu tam kde nemá, takže kontrolování přes den bude nutností. Se smýváním všeho byl trochu problém, ale spousta vody a mýdla a odličovacích hloupostí to zvládla.

Podruhé jsem se takhle namalovala asi o dva dny později. Nevím jestli to bylo použitím jiných barev, ale takovou bolest přátelé, jsem si dlouho neužila. Už po pár hodinách jsem to ze sebe šla smýt. Oči mě pálili a boleli. Zkoušela jsem je rozkapávat očníma kapkama a poprosila muže aby mi koupil další. Bolestivé peklo pálících a svědících očí jsem si užívala celý další den a pak ještě ten následující.

Po tomhle zážitku už vážně nemám chuť si na sebe cokoliv levného patlat. Tedy aspoň ne okolo očí. Klidně Lanmei použiju na jiné části těla. Na rtech byli v pohodě, obočí v pohodě, tvářenka, kontury, třeba zkusím někdy i nehty, ale k očím mi to už nesmí.

Verdikt: Pigmentové barvy jsou hrozně hezké a efektní pro svojí výraznost i když se nehodí pro každého. Je super, že jsou víceúčelové. Sere mě ta prášková drobivost, ale na youtube je halda návodů jak je předělat do pevného skupenství. Takže pigmentům ano, ale rozhodně ne levným Lanmei. Ráda bych někdy zkusila něco od Sugar Pill (kterým věčně nefungují stránky), nebo od Lime Crime (kteří jsou mimo mou cenovou kategorii) a úplně nejvíc mě láká Darling Girl (slečna míchá naprosto nádherné odstíny barev a má jich hodně).

Díky celému tomuhle kolotoči jsem si nakonec uvědomila, že doma jedny vysoce pigmentované stíny mám. Jsou to brutálně červené, zářivě zelené a černé StarGazer. Používala jsem je hlavně na goth akce protože ta červená a zářivě zelená byly hodně výrazné. Teď už vím proč, ale trvalo to než mi to došlo :-)

5 komentářů:

  1. Upřímně, hned po přečtení druhého odstavce jsem si tak nějak v duchu řekla, že bych do toho nešla, dát si na obličej něco levnějšího z Číny, přiznala ti velkou odvahu a držela pěsti, aby se ti nic nestalo. A pak čtu dál a koukám, že bohužel stalo. To musí být ale svinstvo!
    Buď na sebe prosím opatrná, protože i když tě to jinde nepálí, na citlivé kůži kolem očí se ukázalo, že je to nějaký hnus - jakkoliv ti to na fotce sluší (a že sluší!). Můj komentář určitě zní jako nějaké kázání od rodiče, za což se velmi omlouvám, ale opravdu by mě trápilo, kdyby sis způsobila nějaké problémy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj. Prostě jsem to chtěla zkusit a tušila jsem že to asi nebude úplně ok. Už jsem našla další(a mnohem méně zdraví škodlivý) způsob jak ty barvičky využít. Přimíchat je do akrylových barev když něco tvořím a potřebuju dotónovat odstín.

      Vymazat
    2. To zní moc zajímavě :)

      Vymazat
  2. No jo, na oči mi krom prověřené řasenky a korektoru nic nesmí a paranoidně všemu hlídám datum spotřeby, protože to občas taky odnesu červenýma flekama.

    OdpovědětVymazat
  3. Do fima s tím !
    (fimo -pigmenty jsou neuvěřitelně drahé)
    S tím akrylem je to dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat