čtvrtek 3. října 2013

The Face Shop: Lovely Me: EX Mini Pet Perfume Hand Cream

Krémy na ruce jsem vlastně nikdy moc nepoužívala. Když bylo nejhůř, vystačila jsem si s Niveou. Tenhle krém mi učaroval hlavně svým vzhledem (jak překvapivé). Nejhorší bylo si vybrat které z kolekce zvířátek si pořídím. Vyhrál pejsek s mašličkou, částečně i proto, že jsem se bála jak budou vonět ty ostatní.

01 Baby Powder, 02 Sweet Fruits, 03 White Floral, 04 Fruity Floral


Lovely Me: EX Mini Pet Perfume Hand Cream je opravdu mini. Na výšku nemá tohle mini zvířátko víc než 6cm. Takže se vejde v pohodě do kabelky a ještě vám ho budou všichni závidět. Pejsek má vonět....hmmm podle nápisu na něm Sweet, podle názvu Fruity Floral a podle popisu zelená broskev (ani nevim že to existuje) a švestka a třešňový květ. Doopravdy voní hezky.



Konzistence je trošku tužší než jsem čekala, ale to je jen dobře. Po napatlání na člověk cítí hodně tu inzerovanou ovocnou a kytkovou vůni. Stačí ho jen trochu, takže balení vydrží dost dlouho. Vsakuje se výborně, dokonce líp než cokoliv jiného s čím sem se zatím setkala. Nezvyk pro mě je to, že krém mi na rukou udělal takový tenounký jakoby film. A taky krásně hladkou kůži.

Po nějaké době jsem neodolala a pořídila ještě jedno zvířátko. Tím šťastným byl White Floral a voní taky skvěle. Zatím jsem ho nepoužila a uvažuji jestli neudělám někomu na vánoce radost.


Verdikt: Kdybych měla prachy, pořídím si i zbývající mini krémová zvířátka.

5 komentářů:

  1. Awww, koukám po nich už dlouho, a asi neodolám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlásí se tvůj nový čtenář. :-) Tyhle drobnustky už dlouho chci, máš je z ebay? Jinak skvělé recenze :-)
    Jane
    Lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, shánět to mimo ebay je nanic, všude chtejí poštovné :)
      Ještě mohu doporučit krémy od Etude House z kolekce Missing U. Vlastně je to to samé jen v jiném zvířátkovém balení

      Vymazat
    2. Jé, díky, ty znám.. zapomněla jsem na ně, musím hned objednat! Díky :)

      Vymazat