pátek 29. listopadu 2013

Missha: Two in One Fit-in Gel Liner

Když jsem psala o otevření Missha pobočky v Praze, tak jsem se zmínila, že jsem tam zakoupila linky. No a tady na ně máte recenzi. Jen tak pro pořádek ještě dodám, že upřímně nesnáším focení věcí v kterých se odrážím já i foťák a Missha: Two in One Fit-in Gel Liner mi dal fakt zabrat. Lesklá zlatá víčka by se měla zakázat.


Krabička je jednoduchá, zlatá a je na ní nálepka jaké barevné kombo se v ní nachází. Jak je dobrým korejským zvykem, není krabička o moc větší než samotné linky. Myslím, že ten co navrhoval tuhle krabičku byl dost machr. Povedlo se mu spojit jednoduchý a čistý design s praktičností a krásou. Kvůli krabičce tu ale nejsme takže popojedem.

Oční linky jsou, jak už název napovídá, gelové. Vyrábí se v pěti odstínech (schválně hádejte který je který):

Black Twinkle
Cacao Star
Indigo Blue Nights
Earth Jam
Stone Peach


Jelikož jsem praktická žena, tak jsem si vybrala Black Twinkle. Né že bych ostatní neužila, ale černé jsou prostě univerzální a mě už dochází moje obvyklá K-Palette fixa. Navíc mi pořád trvá období posedlosti zlatou a tady ta doplňková zlatá vypadala hezky.

Jak to funguje? Proč tam jsou dvě ty barvy? To jsou obě linky? Proč je tam té zlaté míň? O tom jsem začala přemýšlet až doma. Internet mi dal odpovědi a vyzkoušení linek taky.


Černá část je měkká a gelová a slouží na udělání linky (překvapivě). Zlatá část je celkem tuhá, i když pořád vykazuje určitý stupeň krémovosti. Slouží coby náhrada za stíny nebo zesvětlení koutku oka. Na tuhle legraci už člověk potřebuje štětce a tak jsem byla celkem ráda, že je mám. Bylo pro mě docela překvapení, že na normálním štětci od Essence, kterým se běžně líčím, ta zlatá nedržela. Tak jsem zkusila nějaký jiný, který jsem k něčemu dostala zdarma a má odlišné chlupy (fakt nevím jestli jinak umělé nebo co) a na tom mi to drželo krásně a dalo se to hezky roztírat. Možná to jde nabrat a rozetřít i prstem, jenže nádobka je tak malá, že tam narvete sotva malíček.

Na oku vše drží hezky a linky se neobtiskují........určitou dobu. Používám podkladovou bázi, takže mi obvykle drží všechno jako přibité, až na pár vyjímek. K večeru už se zlatá barva stahovala do čárek, ale nic děsného. Horší to je s černou linkou. Nikdy jsem takovéhle gelové linky nepoužívala, tak nevím jestli to dělají i jiné, ale sem tam jsem na sobě našla utrousený kousek gelu, něco jako malou vločku. To mě pochopitelně štve, nechci se pořád kontrolovat v zrcadle jestli nejsem potrousená.

Navíc se otírají, jsem zhýčkaná K-Palette v které mohu i spát a ráno vypadám stejně jako kdybych se zrovna namalovala. S těmahle linkama to fakt nefunguje. Na oku jsou příjemné, pracuje se s nima skvěle, ale znovu už si je nepořídím protože od makeupu čekám 100% spolehlivost.

Takže za vzhled uděluju krásných 7 dortíků z 10ti a za spolehlivost taky 7 z 10ti.

Update: Po nějaké době od prvního otevření a použití (cca 14 dní), linky malinko zaschly a pracuje se s nima mnohem lépe. Také zcela vymizelo drobení za dne. Jasně pořád se v nich nedá spát, jinak se ale linky staly jednou z mých velmi oblíbených součástí malování. Bodování tedy zvyšuji na 9 z 10ti.

2 komentáře:

  1. Tak poslední část review mě zklamala, už jsem si na ně začala brousit zuby, ale to opadávání kousků gelu fakt normální není >.< Používám už asi dva roky gelové linky od Sephory (nic extra, jsou součástí takové té jejich multifunkční krabice) a všechny drží dokonale, pokud teda náhodou nezapomenu, že je mám, a nepromnu oči fakt důkladně. Pokud jsi nanesla přiměřenou vrstvu (tzn. neměla hrudky gelu už při nanášení), tak je to chyba složení... TT___TT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nanášela jsem to normálně štětečkem na linky, stejně jako to dělám se srdíčkovými linkami od Etude House. Ty jsou teda už solidně ztuhlé, ale tak přece jen mám soudnost a vidím kolik nanáším. Pořád si lámu hlavu, čím to bylo a jestli jsem nedělala něco divnýho, protože od Misshy bych to sypání se nečekala.

      Vymazat