úterý 7. října 2014

Holika Holika: Petit BB Cream - Essential

Pokud jste BB creamový začátečník, jste nenároční nebo se vám prostě jen nechce vyhazovat peníze za něco drahého, můžu vám s klidným svědomím doporučit Holika Holika: Petit BB Cream. Seženete ho na ebay od 130Kč a je k dostání v pěti provedeních. Já jsem si vybrala Essential, ale věřím, že ani ty ostatní nebudou špatné. Jsou to Moisture, Shimmering, Clearing a Watery. S chladnějším podzimním počasím mi totiž přestávají vyhovovat přes léto tak oblíbená CC a tak se vracím ke starým známým, kteří tu na mě oddaně čekali v krabici pod stolem.


Tenhle BB cream je pěkně hutný a ze začátku mě i nemile překvapil poměrně tmavou barvou. Naštěstí po rozetření na obličeji jsem zjistila, že mi vlastně docela sedí a nemám se čeho bát. Bohužel věc s kterou má problém je ta moje zatracená mastnota. Takže po chvíli se začnu lesknout a musím se zuřivě pudrovat.

Co se týče krytí, zázraky nečekejte uhry a jiné face démony vám to neschová. BB creamy prostě nikdy zázračně nekryly a krýt nebudou. Vylepšit to můžete jen korektorem nebo nějakým světlým primerem.

Výdrž není špatná, večer při odličování ho na obličeji pořád mám, ale je to potvora a pokud se mastíte, tak se občas velmi rád otírá.

Určitě je to skvělá volba pro někoho kdo se nelíčí denně a nechce do toho vrážet prachy. Určitě i jako první BB cream by se to dalo doporučit. Největší plus je podle mě ta cena. Já sama bych si ho klidně pořídila znovu kdybych tu neměla dalších 10 BB a CC creamů.

Žádné komentáře:

Okomentovat