úterý 7. července 2015

Innisfree: Green Tea Fresh Cream

Někde jsem se dočetla, že tohle by jako měla být děsná bomba pomáhající na mastnou pleť. Tak jsem nelenila a objednala to, protože zoufalí lidé dělají zoufalé činy. A zoufalé činy vás často připraví o peníze. Ne nebojte, na mizině nejsem a další recenze budou, jen jsem zas čekala něco víc, když jsem četla tolik chvály v jiných článcích.


Nadšení z nějakého extra hezkého balení se nekonalo. To je holt problém s těma značkama co se snaží být jakože přírodní. Prostě přírodní a roztomilé/barevné tak nějak nejde dohromady. Takže už mě to mohlo překvapit jen skvělými účinky. Promokecy následují na dalším obrázku.


Hele je to krém kterej na ebay stojí 500kč, za 50ml. Já ho koupila na testerkorea za 14,400won. Taky to nebylo úplně málo, takže to přece musí fungovat.....každý si zdůvodňuje takové hlouposti a hýření jinak.


Strukturou mi krém který vlastně krémem není, připomínal obyčejný Aloe Vera gel, jen teda jinak voněl. A jak je to s tím maštěním?

Ačkoliv jsem se mazala důkladně každé ráno, tak jsem absolutně nepozorovala jakýkoliv úbytek toho jak moc se moje pleť mastí (se vzrůstajícími letními teplotami spíš naopak). Jako rozhodně to bylo příjemné se s tím namazat. I když to nebyl žádný rozdíl oproti zmíněnému Aloe gelu. Vlastně kdyby mi někdo dal ovoněné Aloe, tak to se mnou udělá lautr to samý. Nic.

Takže milé dámy, tohle mazání, ačkoliv je příjemné a hezky zeleno čajově voní, vám fakt doporučit nemůžu. Za takový nehorázný prachy, si můžete koupit něco i u nás v ČR a máte slušnou šanci, že to bude aspoň trochu fungovat.

To je pro dnešek všechno. Aktuálně testuju kombinaci jednoho skvělýho pudru a makeup fixátoru ve spreji a to se jeví o dost nadějněji než tahle navoněná bída. Snad se časem dokopu o tom napsat. Vím že to tu poslední dobou hrozně flákám.

2 komentáře:

  1. Hmm, zklamání, přitom jsem na něj kdesi četla pozitivní ohlasy :/ Nějak v poslední době ale celkově nemáš štěstí na dobré produkty, nebo se mi to zdá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezdá, ale stále mám naději, že jednoho dne najdu dokonalé kombo a má pleť nebude vypadat jako že jsem jí právě namazala hromadou sádla.

      Vymazat