úterý 21. července 2015

Mixrecenze

Leží mi tu několik věcí, které jsou sice fajn, ale nějak nemám pocit, že si zaslouží vlastní recenzi. Asi by se na ně dala udělat, ale tak co si člověk pořád má vymýšlet o krému na ruce krom toho jak voní nebo jak má hezké balení. Co chcete psát o tužce na rty nebo něčem co používáte spíš sporadicky a nikdy vás to úplně neoslovilo i když jste si mysleli že jo.


První kandidát je Holika Holika: Jewel Light Under Eye Maker. Jak už název napovídá, je to něco čím si jako uděláte takový ten směšný váček pod očima jak je v Koreji populární. S postupem času se ukázalo, že jsem na to částečně moc levá a částečně mám svý vaky tak velký, že si nepotřebuju žádný dokreslovat. Nicméně sem tam tužku nebo jak to pojmenovat, používám, protože ten konec s bílou barvou je docela fajn pokud člověk potřebuje třeba prosvětlit vnitřní koutek oka.


Jednou jsem dostala v krabici se zásilkou z testerkorea i SkinFood Cotton Puff. Neni to nic jinýho než obyčejný vatový tampónky. Asi by se to mělo používat při odlakování nehtů nebo co, jenže mě teda přišli málo slisovaný a obecně dost řídký a trhavý.


It’s Skin: Babyface Natural Eyebrow v odstínu 03 je na pohled hezká tužka na obočí, ale rozhodně to není věc na vláčení v kabelce. Docela rychle se mi ochodili víčka a samotné plastové tělo tužky na sobě má praskliny. Barevně mi více méně sedí, ale odhadovat barvu tužek na obočí jsem se nikdy nenaučila, takže prostě používám to co zrovna mám po ruce a doufám, že nevypadám jako totální dement. Kartáček to má naprosto stejný jako tuna podobných produktů. V obočí mi ta barva drží a nikam se neotírá.


Druhá tužka na obočí nebyla tak šťastná trefa jako Babyface. Popco: Hide & Seek Auto Eyebrow je poměrně do hnědočervena a kdybych byla zrzka nebo někdo s tmavě červenýma vlasama, tak to určitě bude super. Takhle ne a používám jí velmi zřídka. Navíc se jí hned ze začátku používání vytrhl rozčesávací kartáček z těla, takže tam teď drží jen na dobrý slovo. O tom jak odpadávají víčka se ani zmiňovat nebudu, ale aspoň nepopraskala a v obočí taky drží slušně.



Sexiest Fantasies: On the Prowl - Fragnance Body Spray, na zadní straně to má dokonce i odkaz na stránky http://www.fits-japan.com/. Náhodná koupě v Japonsku s tím, že to využiju. Vytáhla jsem to letos na dovolenou, protože se přece nebudu vonět nějakým parfémem, když za hodinu vlezu do moře. Tohle je fajn alternativa pokud vám nevadí, že to bude vážně vonět tak hodinku nebo dvě. Je to příjemně osvěžující si to na sebe stříknout sem tam přes den a ta vůně taky vůbec není zlá. Má být ovocná, což sice neni, ale to neva. Nejvíc se mi na tom líbí víčko. Není klasické pevné, ale má vrchní a spodní část spojenou dvěma nahatýma ženštinama s vlajícími vlasy a křídly. Velikost 50ml dobře padne do ruky a dá se s ní i cestovat. Cena by měla být 500 jenů, takže zhruba 100kč. Klidně bych zkusila i další kdyby se to dalo rozumně sehnat (něco málo najdete na ebay).




Kanebo: Lavshuca Color Brilliant Pencil Eyeliner v odstínu PK-2 je fajn, ale člověk musí mít koule na to aby si dělal linky s něčím co je růžové a nevypadal u toho jak angorskej králík. Mnohem raději tuhle tužku používám na obočí. Ona v sobě má trochu zlatých třpytek, ale v tom obočí nějak zaniknou. Rozhodně oceňuji ořezávátko ve víčku i s tou krytkou, která kupodivu drží a nikam neodpadává. Tužka se dá poměrně jednoduše rozmazat když po ní šmrdláte prstem. V tom obočí si jí raději hlídám. Když jsem viděla kolik stojí na ebay, skoro to se mnou švihlo. Asi si jí budu víc cenit.


Seetree je docela drahá značka a taky maj zatraceně pěkný věci. Narazila jsem na nějaký krámek tuším poblíž Harajuku. Měli zrovna nějakou akci na malé krémy na ruce, takže proč toho nevyužít že. Byli to krémy vytvořené ve spolupráci se Sanriem. Vybrala jsem si křečíka Colo Kuririn a My Melody. Je to něco jako steamcream na ruce s naprosto božskou (a silnou) parfemací. U My Melody růže u křečka granátové jablko. Krabičky obsahují 30g krému, v nouzi jsem ho použila i na obličej (kvůli silné parfemaci to nedoporučuju) a nic se mi nestalo. Na ruce je to příjemné, ale nic extra bombastického. Pokud nechcete dostat záchvat kašle nebo infarkt, nehledejte ceny za seatree věci na ebay. Na rakutenu jsem tenhle krém dohledala "jen" za 600 jenů.

To je pro dnešek všechno. Asi to nebude jediná mixrecenze, protože ještě pár hloupostí co moc nepoužívám se tu najde. Snad vás něco z toho zaujalo, klidně se ptejte v komentářích a pokud budu moct, tak vám odpovím.

Žádné komentáře:

Okomentovat