úterý 13. října 2015

Food A Holic: Coenzyme Q10 Natural Essence Mask

Maska za 500 wonů objednávaná z testerkorea (jako vždycky). Vždycky si říkám jestli to může fungovat, když je to takhle levný. Občas se zadaří a občas ne. Dneska to holt byla ta druhá varianta.


V návodu mě překvapila o dost delší doba kdy si člověk má nechat masku na obličeji. Jsem zvyklá, že v návodech píší tak 15 min a tady najednou bylo 20-30 min. Taky tam stálo, že by pak moje pleť měla být hezčí, obnovenější, hladší a celkově zdravější. Takže se šlo na to.


Oproti jiným maskám má tahle uprostřed šev. Si připadám jak vikingský válečník když se vidím na fotce. Velké plus je velikost masky, po trošce úprav mi byla a nikde skoro nic nepřečnívalo nebo nechybělo.

Po sundání masky jsem si zbytky vmasírovala do obličeje a jala se pozorovat výsledky. Ehm nic. Pořád jsem vypadala stejně blbě. Když mám něco na obličeji 30 min tak bych pak aspoň mohla mít třeba staženější póry nebo zářivější pleť nebo prostě něco. Tady jsem neviděla fakt nic. Ani žádný pocit menšího pnutí nebo cokoliv. Tuhle masku si už nepořídím a raději těch pár korun vrazím do jiné a budu doufat.

2 komentáře:

  1. Přiznám se, že jsem klikla jenom kvůli tomu, abych viděla tu fotku se švem uprostřed masky =D Já těm "no name" maskám většinou moc nevěřím, maximálně těm z co mají dobré reference a prodává je Daiso...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nepřestávám doufat, že jednou objevím něco levného a dobrého

      Vymazat