čtvrtek 15. října 2015

Y.E.T. Bush Volume Mascara

Jak víte, mám ráda malé a skladné řasenky s relativně obyčejným kartáčkem. Takže když jsem narazila na tuhle řasenku od Y.E.T., řekla jsem si, že stojí za to jí zkusit.


Řasenky bylo 7g, na ebay jí nedoporučuji kupovat. Vychází tam na nějakých 230kč a za to si koupíte řasenku v plné velikosti v každé drogérii. Na testerkorea vycházela lehce nad 100kč, což bylo zkousnutelnější a tak jsem jí přihodila k nákupu. Pravda, člověk jim to stejně zaplatí na poštovném, ale má aspoň ten pocit, že to není tak děsný.

Po rozbalení jsem z ní měla fakt radost. Byla malinká (asi 10,5cm), ale pořád tak velká aby se mi s ní dobře pracovalo. Na cestování super. Kartáček taky na první pohled vypadal skvěle. A pak se to začalo kazit.


Kartáček je hodně hustý a skvěle pročesává řasy bez toho aby je slepoval. Je tak hustej, že dělá nádherné, decentně nalíčené řasy, které vypadají tak přirozeně jak to jen jde. A to já nemám ráda. Já chci být pořádná mrkací panenka s vějířema, které svým zamrkáním vyvolají uragán.

Kartáček není ani schopen nabrat moc obsahu najednou. Dírka kterým ho vytahujete z řasenky je tak přesně dělaná, že z něj otře jakékoliv přebytky a vy zase skončíte s přirozenýma řasama. Já vím, velké části z vás tohle určitě zní skvěle, jenže já prostě chci po řasence něco jiného. Když jsem se fakt snažila a strávila na řasách třikrát tolik času co normálně, povedlo se mi alespoň trochu vybudovat to co jsem chtěla.

Jinak co se týče dalších vlastností, nemůžu řasence nic vytknout. Tedy pokud se nebudu držet toho co uvádí výrobce, ale pojedu podle svých poznatků. Řasenka by měla by být voděodolná, což fakt neni - takže nesmíte brečet. Ale zas se dobře odličuje. Vůbec neopadává, na řasách drží bez problémů.  Podle výrobce by prý měla zahušťovat a prodlužovat, to leda v nějakém jiném vesmíru.

Pokud jste fanoušek přirozených řas a někdy budete mít možnost  si pořídit Y.E.T. Bush Volume Mascara, tak směle do ní. My fanoušci pořádně velkých řas si musíme najít něco jiného.

1 komentář:

  1. A to já zase přirozeně vypadající řasy moc ráda, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat