neděle 21. února 2016

Nature Republic: Foot & Nature Peeling Foot Mask

Už je to celá věčnost co jsem si dělala masku na nohy. S pocitem blížícího se jara, padlo rozhodnutí zahrát si na hada a svléknout se z kůže, abych měla hezké nožky.


Maska byla příjemná v klasickém provedení pytlíků na nohy. Nikde nic nezavazelo, nepřečnívalo, nevytékalo a ani to na těch nohou nijak nepálilo. Použití opět dle instrukcí na zadní straně - nechat na nohou 60-90min a pak sundat a nožky opláchnout vlažnou vodou. Pro jistotu jsem to nechala na nohou těch 90min.



Dál bylo v návodu, že po 4-7 dnech bych se měla začít olupovat a po další 3-5 dnů by to mělo pokračovat. Pak už by měli následovat jen krásné a přeloupané nožky. Pečlivě jsem den za dnem sledovala co se bude dít.

Den první - udělána maska. Po umytí mám na nohou takový mentolový pocit.


Den devátý -  ještě ráno jsem si myslela, že maska nefunguje a budu muset napsat negativní recenzi. Večer to vypadá jako by mi do postele nasněžilo, protože z chodidel se odlupují drobounké i větší kousky kůže.

Den desátý - když si dám horkou vanu, pořád jsem schopná odrbat kousky kůže, ale bohužel to vypadá, že dolu šla jen ta měkká. Tvrdá kůže na nohou zůstala.

Den patnáctý - včera jsem měla poměrně dost chození a po dnešní asi hodinové koupeli jsem si všimla, že tvrdší kusy kůže se velmi decentně loupou.

Pak už se nestalo nic. Maska je pro mě zklamáním. Měkké kůže se zbavovat nepotřebuji, ale zas abych nebyla extra zlá, musím masce přiznat, že opravdu něco oloupala.

4 komentáře:

  1. Wow, vůbec jsem netušila, že něco takového existuje, musím to zkusit :D třeba s tím budu mít víc štěstí, chtěla bych mít do začátku léta hezký nožičky! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla úplně stejnou zkušenost - už teda nevím, s jakou značkou.

    OdpovědětVymazat
  3. Neviem ci si uz nahodou neskusala, ale ked tak, ja mozem odporucit z vlastnej skusenosti toto https://www.babyfoot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušela a jejich stránky ve mě budí tolik nedůvěry, že ani nechci. 25$ nejspíš zvládnu využít lépe než si objednat něco u čeho ani nejde zvětšit obrázek a na jeden produkt mají celé stránky aniž by tam bylo velkým písmem napsáno kolik kusů za ty prachy dostanu. Chápu, že to možná je dobrý, ale mě prostě ty stránky odrazují. Pokud je v balení jen jeden pár, tak jako za šest stovek je to hodně drahá legrace.

      Vymazat