sobota 20. května 2017

ElishaCoy: Vivid Party Magic Lipstick

Mám strašně ráda všechny rtěnky co mění barvu. Kdo mě sleduje dýl a má dobrou paměť, tak ví, že je to pro mě trochu návrat do dětství. Hlavně tyhle rtěnky bývají hodně příjemné, hydratační, vydrží poměrně dlouho a tím že se zažere barva do rtů, to pak nevypadá nijak tragicky ani po jídle.

Jsem poněkud rozmlsaná Lioele rtěnkama, takže jsem byla zvědavá, jak jsou na tom jiné značky s barevností a výdrží. Proč jsem vybrala zrovna ElishaCoy rtěnku vám fakt říct nedokážu.


Obal rtěnky není ničím zajímavý. S trochou nadsázky by se dal nazvat minimalistickým. Takže úplnej opak toho, po čem obvykle koukám. Bohužel balení je z né moc kvalitního plastu. Člověk má pocit, že v ruce drží nějakou dětskou rtěnku. Víčko příliš nedrží a kdybych neměla v kabelkách spešl přihrádku na rtěnku, tak tohle s sebou fakt jen tak v kabelce tahat nebudu ani omylem.


Oproti klasické zelené, kterou bych vybrala normálně, jsem tentokrát zvolila modrou (odstín Blueberry Sherbet) protože mi připadal, že by na mých rtech mohl vypadat zajímavě. Nanášení samotné je fajn. Rtěnka klouže po rtech skoro až zbytečně moc (fakt nevím jak to popsat, asi jako kdyby normální rtěnky byli zmrzlý pomalu se rozpouštějící máslo a udělali vžum a tohle byl olej a uděl vžuuuuuum).

Rtěnka je trochu menší než jiné co mám doma. Náplně jsou 3g a obvykle se mi tu válí spíš 4 nebo 4,5g. Já vím ono je to gram sem gram tam, ale vemte si, že tohle stojí na ebay 250 Kč. Takže jestli to díky tomu gramu budu používat o měsíc dýl, tak bych ho tam chtěla.

Jako velikou nevýhodu vidím ulpívání rtěnky na sušší kůži na rtech. Pokud nemáte dokonale opeellingované rty a máte tam sem tam nějakou starší kůžičku, počítejte s tím, že se zabarví sytěji. Stejný problém je i s vrstvením či znovunanášením rtěnky po jídle. Pokud vám někde něco zbylo od předtím, bude to pak sytější. A nikdo nechce mít flekatou pusu v padesáti odstínech růžový.


Na fotce můžete vidět krom mého chlupatého obličeje i to jak je rtěnka lesklá a jak brutální odstín růžové to je. Zoufale se v ní necítím a i když je na rtech fakt příjemná a zvládla bych se nějak srovnat i s tím flekacením a poctivě se peelila každý den a dávala si na to pozor, tak se nějak nedokážu přenést přes ten odstín. Asi jí vypotřebuju na doma jako balzám, protože hydratace a kluzkost se jí upřít nedá.

Žádné komentáře:

Okomentovat