sobota 27. května 2017

Minirecenze

Krásný slunečný den všem čtenářům, kteří ještě nezanevřeli na moji nepravidelnost a náhodnost publikování článků a stále vás baví sem chodit. Ráda bych vám poděkovala za přízeň a trpělivost, kterou se mnou máte. Občas je mi hloupé, že nic nepíšu, ale když to nejde, tak to nejde. Jindy si zase sednu k článku a najednou je o několik hodin víc a já nevím kam se mi ten čas poděl jak jsem se do toho ponořila.


Missha: Cho Bo Yang - odstín 21 mi byl z nějakého důvodu tmavý. BB cream navíc při roztírání dělal masku a zvýrazňoval póry a nedokonalosti. Ale ve chvíli kdy člověk zapudruje a BB si sedne, tak se vzhled kupodivu zlepší a i přes mou mastnou pleť vypadá BB celý den dobře a drží na svém místě.

Holika Holika: Smooth Egg Skin Peeling Gel - peelingy na obličej mě baví čím dál tím víc. Nepoužívám je víc jak 2x týdně, ale baví mě. A tenhle mě docela zaujal. Je příjemný, není drsný, funguje rychle a dobře se pak smývá. Možná má malinko zvláštní parfemaci, ale to je na individuálním posouzení každého z nás. Vlastně jediná věc co mě odrazuje od okamžitého objednání, je balení. Tvar vejce je cute, ale není zrovna praktický a já momentálně v koupelně nemám moc místa protože jsem zas rozšířila péči. Navíc ke konci balení se bude určitě blbě dolovat. A to prostě nesnáším.

Sephora: Cleansing Cream Rose - k nějakému mininákupu jsem dostala hrst vzorečků a mezi nimi i tento nový čistící krém. Je na něm mimo jiné i napsáno slovíčko makeup remover, takže jsem ho tak brala. Nemám moc ráda vůni růží, naštěstí krém nebyl nijak moc cítit. Za to má u mě plus. Je dost tekutý oproti mému současnému odličovacímu krému od It's Skin. A taky o dost pomaleji odličuje. Asi tak 3x. Jako chápu, že mu trvá rozpustit voděodolnou řasenku a musela jsem si mnout oči asi minutu, ale že mu tu minutu trvalo i rozpuštění linek, to teda nic moc. O stahování výraznějších Urban Decay stínů se snad ani zmiňovat nebudu, krém to zvládl tak napůl. Navíc jsem pak při výsledném dočišťování micelární vodou a vatovými tamponky stahovala z tváře mnohem víc zbytků makeupu než obvykle. Takže tento čistící krém s kterým to dlouho trvá a musím pečlivěji dočišťovat, raději ne.
TonyMoly: Panda's Dream Moisture Gel Cream - má plus za roztomilost a za to že není nijak parfemovaný. Mínus za to, že než zaschne, tak na obličeji trochu lepí a za to, že se po něm cítím stejně seschle jako před jeho nanesením. Je to zvláštní, vím že na pleti je, cítím tam takovou jakoby silikonovou hladkost, ale zároveň mám pocit jako by moje pleť křičela: "Prosím namaž mě nějakým hydratačním krémem".

Sephora: Mud mask purifying & mattifying (Zinc and copper) - "uuu" jsem si říkala, když se mi tahle maska dostala do pacek. Že by něco jako Glam Glow? Barvu by to podobnou mělo. Nějaký podivný kousky, které nemají větší smysl, v tom taky jsou. Podle návodu si to máte dát na tvář, trochu to tam vmasážit a nechat 5-10 minut, pak opláchnout. Vmasážení se moc nekonalo. Masku jsem dávala v relativně slabé vrstvě a na jedné tváři už to zasychalo, zatímco na druhou jsem to teprve nanášela. Tak v rámci možností jsem to trochu pošmrdlala/masážila a nechala těch 10 min. Celou dobu mi to nepříjemně páchlo. Ke konci se objevili takové ty mastné flíčky na masce jak prý vytahovala z pórů maz. Po smytí pleť vypadala opravdu hezky a čistě. Jen nějak přes srdce nepřenesu cenu plného balení. 450 Kč za 60ml. Na trhu jsou i jiné masky s tímto efektem a myslím, že levnější.

Sephora: Exfoliating cleansing cream - varianta s uhlím děsivě smrdí. Fakt nechutně. Ale pokud hledáte středně drsný až drsný peeling, tak tenhle účel to plní na jedničku. Pravda že cenově to opět není hitparáda 160 Kč za 50 ml tubu, ale pokud by byla nějaká akce a chtěli jste vyzkoušet některý peeling z této řady, tak do toho jděte.

Etude House: Baking Powder B.B. Deep Cleansing Foam - jsem už kdysi měla, akorát to buď musela být trochu odlišná verze nebo nějak inovovali. Rozhodně tahle pěna nesmrděla tolik jako ta předchozí, vlastně spíš dokonce neutrálně až příjemně čistě voněla. Navíc jsem po ní měla nejen čistou pleť, ale přišlo mi, že absolutně nevysušuje nebo možná spíš i nějak zázračně do pleti vláhu dodá. Asi je to blbost, ale fakt jsem po opláchnutí měla tokový hezky naducaný pocit pleti.

Clarins: Multi-Active Jour - koukala jsem na popisky k tomuhle krému. Prý pro ženy kolem třicítky, které chtějí něco dělat s prvními vráskami, mají suchou pleť a potřebují jí projasnit. Opravdu je mi líto těch žen, které si bez vyzkoušení koupí plné balení. Po nakrémování jsem měla pocit, že jsem se vlastně ani nenakrémovala a pleť zoufale chtěla nějakou další dávku čehokoliv. Nevím co by to dělalo s někým kdo má suchou pleť místo mé mastné. Tím, že to vlastně na pleti vůbec nic nedělá dost pochybuju, že to udělá něco i s vráskama. Tenhle krém prostě nanesete, on zmizí a tváří se, že tam ani nikdy nebyl. Rozjasnění se také nekonalo. A aby toho hatu nebylo málo, ještě mi to nepříjemně smrdělo.

Tonymoly: Floria Brightening Foam Cleanser - hodně příjemná čistící pěna. Velmi jemně voní po květinách. Neudělá sice veliké množství pěny, za to ale bude ta pěna taková hodně hutná a moc pěkně klouzavá po obličeji. Vzorek rozhodně upoutal mou pozornost a časem vyzkouším plné balení.


Maska z 340107 - hrozně ráda bych věděla, jestli má tohle nějaké normálnější jméno. Na masce moc anglického textu nebylo a jejich webovky www.340107.com taky nic moc co se týká názvu. Tedy ještě by to teoreticky mohlo být něco s názvem Levante nebo Lits. Ale ani se mi nepovedlo tam tu masku najít, tak nevím. Každopádně, kdyby jste na ní někdy narazili, tak jí rozhodně zkuste.
Pokud bych chtěla hodnotit jen samotnou vlastnost masky, tedy její bublavost, tak je to opravdu zvláštní pocit. Trochu iritující praskání bublinek a šimrání na kůži. Není to vyloženě nepříjemné, jen zvláštní.
Maska je strašně velká a i když jsem se snažila si jí přihladit, nastříhat a upravit aby mi nějak sedla, tak se to prostě nestalo a pořád nějak cestovala a krčila se po obličeji. Po 15ti minutách co jsem si nechávala masku na obličeji, jsem vypadala trochu jako creepy panda.
Nejhorší moment bylo asi smývání. Po sundání masky máte nabublanou vrstvu i na obličeji. Pěna trochu lepí a nechce vodou dolů. Je to trochu mýdlovité a zároveň máte pocit, že i olejovité. Takže pěnu není jednoduché opláchnout z obličeje. Můžete si tu vodu na obličej lít třeba v kýblech a drbat a drbat. Ovšem když to konečně odmyjete, přichází skvělý okamžik kdy uzříte svou dokonale vyčištěnou, trochu vybělenou, jakoby napapanou a sametově hladkou pleť. A to se vyplatí přátelé.

1 komentář: