pátek 2. června 2017

Missha: All Around Safe Block Sebum Zero Sun

Slunce svítí, je vedro, všichni píší recenze na opalovací krémy. I já jsem se tedy rozhodla přispět svou pověstnou troškou do mlýna. A nebude to troška ledajaká, bude to krém který mě hned od prvního použití neskutečně nadchl.

Ano je to smutná pravda, ale proti sluníčku se musíme chránit. A já to letos možná i trochu přeháním. Tedy bráno na české poměry. Už od začátku května přemýšlím čím a kde se mazat a skutečně v ty dny kdy nepršelo a musela jsem vylézt z baráku, jsem se i mazala.

Na obličej jsem letos chtěla něco, co by mi mohlo pomoct trochu ukočírovat mastnou pleť, která by se v létě dala doslova ždímat. Už minulý rok jsem pokukovala po něčem od Missha. Mají pěkné obaly opalovacích krémů (come on lidi, je to perleťový a blejskavý) a cenově to také není vůbec zlé. Navíc když jsem zjistila, že mají krém, který má v názvu Sebum Zero, tak to prostě stálo za vyzkoušení.


No co vám budu povídat, obal je prostě pěkný a praktický. Velikost 50 ml je na obličej celkem rozumná a kdyby náhodou někdo měl tu potřebu, tak do kabelky se to také vejde. Vlastně ona by ta potřeba asi měla být. Mazat se krémem odborníci doporučují každé tři hodiny, jenže zrovna s tímhle by to asi nedopadlo úplně šťastně. Krém je totiž trochu hutnější, takže jeho aplikace přes makeup není opětovně možná. Ono vlastně to asi u málokterého krému. Proto tak trochu začínám pokukovat ještě po nějakém cushion nebo mist sun blocku.


I přes prvotní hutnost se krém opravdu dobře rozmazává a hlavně se neskutečně rychle vsakuje. Fakt dvě minuty a nevíte o něm. Co je však absolutní bomba a důvod proč si koupit zrovna tento Safe Block místo těch dalších co Missha nabízí, je to, že skutečně funguje a pomáhá udržet obličej déle nemastný. Dokonce mi přijde, že mi s ním začali lépe držet BB creamy a makeup obecně.

Samozřejmě se dá tenhle krém použít i na tělo. Pyšní se SPF50+/PA+++. Nic moc vyššího už asi neseženete. Jenže při svých 50 ml vám krém vydrží tak na jedno namazání těla. Takže ho berte hlavně na ten obličej.

Někdo by mohl namítat, že taková věc každý den na obličeji není zdravá. Ano uznávám, že složení je dost dlouhé a hnusné, jenže já jsem na složení vždycky tak trochu pekla. Hlavně, že se neopálím a nemastí se mi pleť. Nezaznamenala jsem ani žádné ucpávání pleti nebo pokus o pupínky či podráždění.


Trochu mně zaráží na konci složení ta vůně. Já nic necítím, takže tam je skutečně jen v stopovém množství. Divili by jste se kolik opalovacích krémů mě neskutečně vytáčí svojí parfemací s mnohahodinovou výdrží. Zdravím například Niveu, Altermed Sun a Sun Dance, který ještě otřesně lepí.

Rozhodně bych chtěla zdůraznit, že pokud jedete do zahraničí k moři a myslíte si, že se tímhle ráno namažete, v poledne se přemáznete a to bude stačit, tak to fakt nedělejte. Spálíte se. Hodně se spálíte. Tyhle krémy jsou určené spíš pod makeup než na nějaké koupání u moře (spálení vyzkoušeno na vlastní kůži pár let zpátky). A pokud máte tu neodkladnou potřebu to s tímhle u moře zkusit, tak se mažte tak často jak to jen půjde, ideálně mnohem častěji než doporučuje výrobce - to znamená častěji než každé 3 hodiny. On se krém totiž dostává dolů koupáním, pocením, otíráním a aniž by jste si to uvědomili, už ho na obličeji ani nemusíte mít.

Málem bych se zapomněla zmínit o cenové stránce. Rozhodně NEDOPORUČUJI kupovat krém na eshopu/prodejně missha.cz. Jako na jednu stranu jsem ráda, že u nás je eshop/prodejna Missha, ale cena 439 Kč je skutečně přehnaná. Na ebay seženete stejný krém za 206 Kč včetně poštovného zdarma, což je méně než polovina toho co to stojí na missha eshopu. Jako chápu, že to sem musí Missha dovést, skladovat, má prodejny kde platí nájem a prodavačky. Což samozřejmě ty chudáci co to posílají z Koreje určitě nemají. Ty to jen dojdou koupit, zabalí, zadarmo pošlou a zas se schoulí do klubíčka někde pod mostem.

A co říci závěrem? Že až mi Missha: All Around Safe Block Sebum Zero Sun dojde, což bude tak někdy začátkem srpna, tak budu mít nutkání zkusit nějaký jiný sebum zero sun cream, protože mě prostě baví zkoušet věci. A jestli bude mít lepší složení a fungovat stejně, budu ráda a jestli ne, tak se vrátím k Misshe a už nikdy jí nevyměním.

Žádné komentáře:

Okomentovat