čtvrtek 8. června 2017

Staré a nezrecenzované - díl pátý

Nekonečný seriál pokračuje. Doufám, že i tentokrát vás třeba něčím zaujmu stejně jako Esmeralda uměla zaujmout svým důvtipem a Divoký anděl svou krásou. Poznámka: nikdy jsem ty kraviny neviděla, asi by mi explodoval mozek. Ale věřím, že spoustě lidí to nějak zásadně ovlivnilo život když se v 385 dílu dozvěděli jestli Chuanita čeká s Pedrem dítě nebo ne.


Kose Softymo Speedy Cleansing Oil je asi největší hvězda dnešního dílu. Odličovací oleje jsem si hodně oblíbila, protože rozpustí rychle a pohodlně prakticky všechno. Tenhle má navíc v názvu speedy a tak jsem čekala něco mega rychlýho. Což teda není. Je úplně stejný jako jakýkoliv jiný olej co jsem zatím vyzkoušela. Prostě co máte na obličeji to po promnutí rozpustí a pak to lehce stáhnete. Není ho potřeba moc, stačí tak pumpička nebo dvě. Záleží jaký nános máte. Kdyby mi vedle něj někdo dal tenhle, tak vlastně ani nepoznám rozdíl. A povšimněte si prosím ceny na fotce. To je za flašku která má přes 200 ml hodně fér cena (jakože zhruba 120 Kč). Proč tohle není u nás!


A nyní něco malinko rozporuplného. Na Biore: UV Aqua Rich Watery Essence jsem četla i viděla mnoho a mnoho pozitivních recenzí a tak jsem se rozhodla ho také zkusit. Opalovací krém pod makeup je pro mě docela důležitá věc v posledních letech. Jen v ČR se něco takového hůř shání. Tady je takový hloupý zvyk, že opalovací krém je hustá, mastná, lepivá hmota a to se na obličej pod makeup fakt nehodí. Pravda v těch recenzích zmiňovali, že trochu páchne alkoholem, ale říkala jsem si, že přeháněj. Nepřeháněli. Ten smrad je děsnej. Kdyby jste si do ksichtu chrstli panáka vodky, bude to stejný. ALE jinak proti němu nemůžu nic říct. Je dobrej, skvěle se rozmazává a vsakuje, prakticky o něm nevíte minutu po nanesení. Jen prostě ten smrad. I když po zhruba té minutě zmizí, tak to není příjemná aplikace.


Daiso: Sumi Charcoal Facial Cleansing Foam - víte vždycky mě baví kolik stojí Daiso produkty na ebay. Je to vlastně hloupost za zhruba 100 yenů, ale na ebayi stojí 100 Kč. Každopádně ani tahle čistící pěna s uhlím se nijak zásadně neliší od jakýchkoliv jiných levných čistících pěn s uhlím. Docela vysušuje, pálí v očích, ale svou práci zvládne odvést.


Skin Food: Let's Fresh Yogurt Cleansing Foam - trochu dražší pěna, kterou na ebay najdete od 250 Kč. Pravda, že za ty prachy by jí mohlo být víc než 130 ml, ale nelituju jediné koruny. Jedná se o jemnou a našlehanou hmotu, kterou když vymáčknete z tuby, udělá vám takovou hezkou ozdobnou hrudku jaké bývají třeba na dortech. Pleť nevysušuje, je jemná, pění dobře, prostě jí nemám co vytknout.


TonyMoly: Pure Farm Pig Collagen Sleeping Pack je prostě klasický kolagen/kolagenový krém. Třepotavé želé do kterého když strčíte prst, tak se po chvilce ta díra zas zatáhne. Je s tím docela legrace. Jen nabírání je díky jeho schopností utíkat, občas trochu horší. Jinak na obličej je rozhodně příjemný. Používala jsem ho na noc, přišlo mi, že malilinko lepil a chvíli trvalo než se usadil a vsákl. Jinak asi stojí za vyzkoušení. Hlavně vám pak zbude tahle megacool prasátková pikslička.


Missha: Time Revolution Night Repair Science Activator Ampoule je už mé druhé balení. Na řadu Missha: Time Revolution Night Repair jsem si docela dost zvykla a je mi hodně příjemná. Ano není levná a nemůžu stoprocentně říct, že díky ní jsem krásnější a nemám vrásky, nestárnu a takové hlouposti. Každý stárne. Já se jen rozhodla zkusit bojovat s Misshou a zatím nám to docela funguje. Samozřejmě, že přes Science Activator Ampoule přijde ještě krém a sérum (které zrovna jako na potvoru nemám) ze stejné řady. Ostatně péče mám teď vícero a patlám na sebe ráno i večer hromadu produktů. Ještě bych poznamenala, že kapky trochu lepí a mají příjemnou, ale ne nijak výraznou nebo vtíravou vůni. Kupodivu stačí fakt kapička do dlaně a pokryjete tím celý obličej. Takže tahle lahvička za šest stovek člověku vydrží hodně dlouho.


Missha: Time Revolution Night Repair Perfect Master Cream se snadno roztírá, velmi jemně a decentně voní, mám po něm pocit příjemně vyživené, hydratované a Bůh ví co ještě pleti. Prostě mi sedí. Jeho jedinou nevýhodou, stejně jako předchozího produktu, je jeho cena. Šest stovek za krém prostě bolí. Chápu, že to není Nivea za stovku, ale prostě za 50 ml krému, i když takhle dobrého, je to pro mě momentálně spousta peněz. Co se dá dělat, stejně zase brzy budu mít nutkání zkusit něco nového.

1 komentář:

  1. Na produkty z řady Missha: Time Revolution si taky brousím zuby, vlastně mám předpřipravený excel s korejskými výrobky včetně ebay linků a ceny. Dohromady chci věci za cca 4000,- :D Teď jenom čekám na chvíli, kdy se mi z rozpočtu tahle částka nějakým zázrakem uvolní.

    OdpovědětVymazat