neděle 10. června 2018

Nekosmetická recenze - náš malý dávkovač

Už pár dní mám hroznou chuť napsat recenzi na jednu věc, která se sem vůbec nehodí. Není roztomilá, není to ani kosmetika, ale baví mě a mám jí ráda, tak o ní chci dát vědět.

Jelikož jsme se přestěhovali a získali tím docela hezkou kuchyň, chtěla jsem jí docela hezkou udržet i nadále. Nikdy se mi moc nelíbilo, když v kuchyni stála flaška Jaru, zářivě barevná, neladící a časem i opatlaná. Vzhledově prostě nic moc. Jasně spoustě lidí je to jedno, je to prostě jen Jar a estetika nehraje roli. No tak mě to úplně jedno není.

Klasické dávkovače na mýdlo nebo nějaké specialní lahve mě nijak nezaujaly nebo mi připadalo, že se do té kuchyně prostě nehodí. Až jsem narazila na jednoduchý dávkovač od firmy Zone. Je celý z hladkého silikonu, který se snadno udržuje a je příjemný na dotek. Zároveň má dávkovač poměrně strohý tvar, ale právě to se mi na něm líbí. Do kuchyně krásně zapadne a neruší.

Spodek dávkovače je odšroubovatelný a právě tudy se do něj vlévá Jar. Vespod v té prdelce je malá dírka kudy ho pak vytlačujete na houbičku. No i když slovo vytlačovat není přesné. Zmáčknete tělo dávkovače (velmi slabě protože se bojíte) a nic. Pak trochu silněji a ono to udělá plop a na houbičce máte přesně nadávkované množství, které na těch pár talířů vždycky stačí.

Pokud se bojíte, zda to nebude dole téct, tak nebojte nebude. Taky jsem se bála, ale ona ta dírka v prdelce je docela pevná a nic nevytéká. Vlastě jsem zatím nezaznamenala nic co by mi na tomhle dávkovači vadilo.


3 komentáře:

  1. To je skvělá vychytávka! Taky se mi nelíbí mít u dřezu lahev jaru (i když jsem teda líná a je tam) a tohle je fajn řešení. K dokonalosti to pak ještě dotáhla moje mamka, která měla vždycky jednu malou u dřezu, kam dolévala nějaký mycí prostředek, třeba pár let. Vypadalo to vždycky hrozně úchvatně... -_- :D Klidně víc článků o vychytávkách v bytě!

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, tohle přesně je to, co už delší dobu hledám :-) Již je to nějaká doba, tak by mě zajímalo, zda to stále nijak neprotéká (zda to stále těsní) bez ohledu jaký typ jaru se tam naleje... z toho mám největší obavu, aby pod tím nebyl vytékající jar. Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nikdy jsem žádné protékání nezaznamenala. i když občas jsem tam lila jar ředěný vodou. Znáš to, takový ten poslední výplach lahve.

      Vymazat