čtvrtek 13. března 2014

The Face Shop: Herb Day Lip & Eye Make-up Remover čili odličovací ubrousky

Při posledním objednávání jsem ze zvědavosti přihodila do košíku i odličovací ubrousky. Sekundární argument byl, že přece až pojedu někam na dovolenou tak s sebou nepotáhnu normální odličování, ale vezmu si tyhle děsně praktické a malé ubrousky. Navíc se mi líbilo balení protože vypadalo tak hezky jarně.

Při používání ve mě začal hlodat červík zvědavosti jestli jsou ty asijské ubrousky nějak jiné než ty co se prodávají tady. Tak jsem naběhla do drogérie a s velkou pompou udělala nákup. Konečně nejsem za trapnou bábu co tam chodí jen na čumendu. Nejdřív jsem chtěla koupit Nivea odličovací ubrousky, ale stály kolem 130Kč a když jsem narazila na Garnier ubrousky za 66Kč ve slevě, tak to bylo jasný. The Face Shop vyšel na něco okolo 60Kč.


Jak je vidět z fotky, je Garnier podstatně větší. A to tak, že na šířku asi 3x. Na cesty ne úplně praktické. Na výšku je Garnier o třetinu větší a do délky je to skoro nastejno. The Face Shop obsahuje 30 ubrousků a Garnier jen 25. Kde je tedy zakopaný pes?

Je to ve velikosti ubrousků. Přemýšlela jsem jestli to fotit nebo ne, ale nějak mě nenapadlo jak to provést smysluplně aby jste viděli ten rozdíl a nevypadalo to úplně blbě. Takže to holt trochu blbě vypadá, ale rozdíl je vidět podstatný.


To spodní je Garnier a to prťavé položené na něj je The Face Shop. Rozhodně to vysvětluje tu rozdílnou velikost balení. Nicméně pro The Face Shop mluví pořád ještě jedna podstatná věc a to je odličování.

Nechci opomíjet ani kvalitu balení. The Face Shop má rozhodně lépe zpracovaný obal a i přes to, že ho používám už nějaký ten týden, vypadá pořád pěkně. Kdežto Garnier už v obchodě vypadá jako že je z levného a tenkého plastu, muchlá se a hezky prostě nevypadá..

Odličování jde líp The Face Shop ubrouskama, protože jsou doslova nacucané a dala by se z nich ždímat odličovací směs. Garnier jsou suché i přes reklamu na obalu, že v každém ubrousku jsou dvě dávky odličovacího mléka. Takže Garnierem se drbu, dřu a odírám a stejně mi hodně makeupu zbude na obličeji. The Face Shopem se spíš otírám a vyjimečně se taky trochu drbu, ale sebere toho podstatně víc a rychleji. Jako řasenku nesundám kompletně ani jedněma, ale rozhodně raději použiju The Face Shop, protože to drbání Garnierem mě štve už od prvního použití.

Takže porovnání dopadlo ve prospěch The Face Shop skoro na plné čáře. Mohli by být o trochu větší, ale jinak balení, cena, odličování...ve všem rozhodně vedou. Jen s tou dostupností je to horší.

1 komentář:

  1. Ja vzdycky kdyz jsem se pokousela odlicit s ubrouskama tak jsem vypotrebovala na jedno odliceni skoro cely baleni a skoncila s rudejma podrazdenejma ocima, takze mi prijdou celkem k nicemu. Ale na tu dovolenou proc ne :)

    OdpovědětVymazat