úterý 4. března 2014

VOV: Tell me your wish! Lip Tint Balm

Na to že nemám ráda balzámy do kterých se musí sahat, jsem si zas jednou skvěle vybrala. Králíček od VOV je totiž tak hezký a má takové vlastnosti, že jsem ochotná mu to odpustit. Mám variantu Purple Rabbit. Další co se dělají jsou Cherry, Strawberry a Coral Rabbit.


Začnu chválou obalu. Papírovou krabičku v které to celé je, jsem si schovala jak se mi líbila. Plastový obal samotného balzámu je celkem kvalitní, takže i když ho švihnete jen tak do kabelky, tak se mu nic nestane. A ten králíček na něm mě dokáže potěšit při každém použití. Zavírání je šroubovací a jde dostatečně dobře zavírat i otvírat.

Co se týče obsahu VOV: Tell me your wish! Lip Tint Balm jsem také naprosto spokojena. Na rtech je příjemný a vydrží. Rty jsou po něm hezky zabarvené, krásně hladké a voní. Jediná a dost podstatná nevýhoda je právě barevnost. Sice máte hezky zabarvené rty hned po natření, ale taky máte hezky zabarvený prst a pokud jste někam okolo rtů přetáhly, tak tam taky budete hezky zabarvené. Takže při nanášení si to chce trochu pohlídat kam to patláte a pak si někam otřít prst. Možná, že u světlejších odstínů to není takový problém. U tohohle tmavého to je problém dost podstatný.

Na ebay ho seženete za 200Kč u klasických korejských prodejců zhruba za 5$. Teda pokud ho ještě seženete, je to s ním čím dál horší.

Žádné komentáře:

Okomentovat