neděle 7. prosince 2014

Hello Kitty lesk na rty z Douglasu

Dneska to bude spíš takový krátký výkřik do tmy než seriózní článek. Asi víte, že mám ráda Hello Kitty. No tak jsem natolik trapná a dětinská, že jsem nedávno vyštrachala svůj starý lesk na rty (starý znamená kupovaný někdy před rokem) a zas jednou ho použila.


Aby to nebyla nudná fotka, dala jsem ho podržet jednomu potvorákovy z Gears of War. Vidět ho jeho emzácký kámoši, asi se mu navěky budou smát.

Lesk jsem sehnala v Douglasu, kde obecně seženete dětinské věci jako Hello Kitty pěnu do koupele, Monster High mýdlo, Ironman a Spiderman pěny a tak různě. Bohužel z obalu se toho člověk moc nedoví, maximálně že je to ofiko licencovaný Sanriem, nechala to vyrobit The Beauty Care Company, která dělá i ty ostatní licencovaný věci jako Monster High. Ještě se dozvíte, že lesk je s příchutí/vůní růže a tím to končí.

Balení je takové to klasické, lahvička s víčkem v kterým je taková ta tyčinka. Nic extra, ani vůně a chuť nejsou nic extra, jemné růže neurazí ani nenadchnou. Lesk samozřejmě na rtech lepí, ještě jsem nepotkala nějaký co by nelepil, ale udrží se tam, necestuje a časem trochu zaschne. Víc nechci, stejně díky mastné pleti lesk používám minimálně, stačí že se mi leskne zbytek obličeje, nemusí ještě rty.

Nejlepší na celém lesku je obrázek Hello Kitty a malá korunka na šňůrce přidělaná k víčku. Přiznám se, že kdyby tam ta korunka nebyla tak to snad ani nekoupím, jsem trochu jak kočka a musím si s ní pořád hrát.

2 komentáře:

  1. To je ta otrava, že když je v Evropě na něčem něco roztomilého, tak je kvalita většinou nic moc :/ Alefotka je geniální =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se prostě počítá že je to pro děcka a ty to stejně nepoznaj.

      Vymazat