čtvrtek 18. prosince 2014

Holika Holika: Baby Silky Foot One Shot Peeling

Čas se nachýlil a tvrdá kůže na nohou už se nedala déle snášet, tak jsem si měla možnost užít další chemický peeling. Jeeej.

No né že bych byla zrovna nadšená z myšlenky, že zas budu 14 dní trousit kůži kudy projdu. Jenže mě prostě pilování ani mazání a zjemňování nijak moc nepomáhá. Nechtělo se mi zkoušet stejnou masku jako posledně a rozhodla jsem se pro jednu od Holika Holika, protože cenově byla relativně příznivá (4830won) a recenze na ní taky nebyli nijak vyloženě zlé.


Trochu mě překvapilo, že všechno bylo v krabičce a nepřišli mi jen samotný pytlíky na nohy, ale tak pěkná krabička je vždycky plus. S jucháním jsem nafotila ještě obsah a už si rvala pytlíky na nohy. Je to jednoduchý. V tom co vypadá jako chodidla je emulze, ta se naleje do těch pytlíků co si navlečete na nohy, nechá se to tam hodinku a půl a pak si nožky opláchnete vlažnou vodou. Toliko návod.


Promokecy samozřejmě říkají jak je to super, že to vyživí nohy a tvrdá kůže půjde pryč. Budete mít nohy jak batole, bla bla bla. No nic, tak tady je můj průběh událostí:

Den 1 - udělána maska - zatím mi to ožralo akorát lak na nehtech
Den 6 - trochu se mi začíná loupat kůže, ale zatím nic velkého
Den 9 - jsem nervózní protože nohy se tváří jako že loupání už skončilo, doufám že ne protože vypadají skoro stejně jako před loupáním
Den 10 - prostě nejsem trpělivý člověk a tyhle dlouhodobý procesy jako loupání kůže prostě nejsou pro mě. Už jsem to psychicky nevydržela, dala si vanu a kartáčem odrbala změklou krustu kůže okolo chodidel. Pořád doufám, že nějaké větší loupání teprve začne.
Den 11 - možná jsem to na jednom místě vzala trochu hlouběji než jsem měla, trochu to bolí
Den 14 - nic se nezměnilo, nic se neloupe, končím s pozorováním. Na nohou mám místy tvrdé ostrůvky kůže a místy hezky měkké části.


Musím říct, že Holika Holika: Baby Silky Foot One Shot Peeling mě hodně zklamal. Čekala jsem komplet přeloupání nohou a místo toho jsem se dočkala hlavně změklé kůže na patách, kterou jsem si ještě ke všemu musela odrbat ručně. V přední části chodidla mi to kůži místama oloupalo, ale ty ostrůvky tvrdé kůže jsou teda děs. Těch naprosto nejtvrdších a problematických míst se to ani nedotklo. Takže tohle už fakt asi nikdy víc. V podstatě to jsou vyhozený peníze.

2 komentáře:

  1. Já měla něco podobného v posledním Misshaboxu a byla jsem nadšená. Nechala jsem působit přes noc a během 14 dní se mi oloupala i hodně ztvrdlá kůže na patách. Teď jsem si objednala něco podobného z Ebay asi za 40 Kč, tak jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla taky ty od Missha a jak jsem se na začátku bála, že to nebude fungovat, tak pak jsem měla obavy, že to neskončí:) Oloupaly se mi nožky komplet celé, včetně celých prstů, kotníků i nártů:)

    OdpovědětVymazat