středa 31. prosince 2014

Tony Moly: Panda's Dream Eye Make-up Remover Pad

Odličovací ubrousky jsou fajn. Jen škoda, že u nás jsem ještě nikdy nepotkala nějaké, které by byly levné a dobře odličovaly. Takže si trapně musím objednávat nějaké ty korejské.


Tony Moly: Panda's Dream Eye Make-up Remover Pad se mi líbily hlavně svým balením. Je tam naprosto neodolatelná panda, 40 odličovacích tamponků a stálo to 100kč. Pravda, je to už trochu hýření a jedno odličování vás vyjde 2,50 a víc (podle toho kolik tampónků spotřebujete). Ale na cesty je to skvělý, i co se týče zavírání tohohle balení.

Ingredience bych zas raději moc nestudovala, ostatně mě taky nikdy moc nezajímají. Důležitý pro mě je, že mi to dokáže sundat makeup z obličeje a nepálí to v očích. Bohužel nemám tu trpělivost se odličovat podle napsaného návodu, takže přikládání tampónků na oko a čekání předepsaných 10s se nekoná. Prostě drbu.


Nacucanost je skutečně famózní. V postatě jedna z nejlepších s jakou jsem se zatím setkala. Bohužel vatové tampónky jsou opravdu jemné a velmi často jich vytáhnu několik najednou. Naštěstí se tam dají zas narvat zpátky.

Odličovací schopnost je taky úžasná. I tu blbou řasenku, která je jinak všechnoodolná (včetně oleje) to dokáže relativně slušně sundat...při trošce drbání. Kdyby tohle dělali jako vodičku v lahvičce, tak si to pořídím. Odličovací tampónky samotné jsou za tuhle cenu na mě už trochu drahá sranda a tak jsem ráda, že jsem je vyzkoušela, ale znovu je pořizovat nebudu.

1 komentář:

  1. Jsem si dost jistá, že to jsou ty samé, co mám, jen s pandou na obrázku a v poloviční velikosti. Taky je mám ráda, ale po čase se zavírání "vykloktá", takže mi zrovna před chvílí ta nacucanost natekla do kosmetické taštičky >.<

    OdpovědětVymazat