pondělí 24. dubna 2017

Staré a nezrecenzované - díl čtvrtý - rtěnkový speciál

Tak jo, mám tu několik rtěnek u kterých nemá smysl psát samostatné články. Proto si dnes dáme malý rtěnkový speciál. Snad mi odpustíte, že přimíchám i nějaký ten balzám.


Missha: Painting Rouge Chiffon v odstínu CPP01 mi prakticky vůbec nesedla. Není to vyloženě tekutá rtěnka, kterou nanesete takovým tím aplikátorem jako u lesků a ona zaschne a je klid. Textura odpovídá opravdu spíš šifonu, který je v názvu. Tahle rtěnka bohužel nezaschne, ani kdyby jste se snažili sebevíc. Jako barvu má krásnou, to jo a nanést jí taky není problém ať už jí chcete vklepat prstem nebo použijete aplikátor. Tím že nezasychá se projevuje další nepříjemná vlastnost a to že rtěnka po rtech cestuje. Když zkusíte otisknout přebytky rtěnky do kapesníčku aby jste jí jakoby trochu zaschly, tak zas máte pocit, že vám na rtech zbyl jen vysušující prášek. Na ebay za 200 Kč najdete určitě i lepší kousky.


S tímhle lip tintem od Love Darling jsem si nějak nesedla. Ona ta fixka není vyloženě špatná. Docela i drží. Ale prostě jí na rtech nevidím tak, abych měla pocit, že na nich něco mám. Tedy na spodním rtu celkem jo, ale na vrchním ji nevidím vůbec. Možná pokud má někdo hodně světlé rty, bude to spíš pro něj. Navíc mi trochu vadí tvrdost hrotu. Jsem zvyklá na klouzavé rtěnky a najednou si mám drbat rty nějakým hrotem?


TonyMoly: Delight Dalcom Gloss je asi best lesk na rty co jsem kdy měla. A to fakt nejsem lesková. Že mám příchuť pineapple jste asi podle fotky poznali. On tam ten ananas vlastně až tolik cítit není. Hlavní věc proč mě ten lesk baví, je že trochu peprmintově štípe na rtech. Jinak má vlastnosti jako jakýkoliv jiný lesk. Malinko na rtech lepí, rty po něm hezky kloužou a jsou lesklé. Lesk nevydrží nijak dlouho.
Já vím, dát za v podstatě bezbarvý lesk, který štípe na rtech 140 Kč se spoustě lidí může zdát jako zbytečnost a raději si koupí nějakou Essence, ale tohle je prostě cute a mě to baví.


The Saem: Saemmul Wrapping Tint a jemu podobné byly jednu dobu ve světě děsně módní (třeba to k nám ještě přijde). Máte tubičku ze které vymáčknete barvu, napatláte si rty, necháte zaschnout a sloupnete. Rty jsou pěkně obarvené a jakože by to mělo vydržet aby jste si nemuseli rtěnkovat pusu.
Vskutečnosti to vypadá tak, že si pusu napatláte barvou, snažíte se nepřetáhnout, protože jinak budete mít barevno i okolo rtů. Pak se snažíte mít rty v nějaké rozumné pozici a 10 minut čekáte než to zaschne. Když už se to konečně povede a vy to sloupnete, následuje zjištění, že máte i červený zuby. Ale to je v pohodě, to jde celkem jednoduše dolu otřít nebo se stačí napít a trochu zakloktat.
No a po prvním jídle, třeba i malý sváře, je barva ze rtů částečně nebo téměř úplně pryč. Aspoň tedy z mých rtů. Ale hrozně se mi líbí ta prvotní myšlenka co by to mělo dělat, takže pokud máte zbytečných 120 Kč, skočte na ebay a užijte si legraci. Třeba na vás to fungovat bude.


Jablíčko od Urban Dollkiss s barevnou náplní vypadá děsně roztomile. I Love Triple Lips je evidentně kámoš s I Love CC Cream o kterém už jsem psala. Odstín č.4 - červená s oranžovým podtónem mi fakt nesedí. Škoda, že mě to nezastavilo už při koupi v Koreji. Mohla jsem si ušetřit peníze na něco smysluplnějšího.
Aplikátor je stejný jako u lesků, jen tady je tak debilně prťavej, že je umění s ním produkt nanést. Bohužel barva pak stejně na rtech moc nedrží a tak je potřeba často rty znovu obtáhnout. Možná pro někoho kdo chce jen decentní nádech, tak dobrý, ale já mám ráda plně barevné rty a to mi jabko fakt nedá.


DHC Alice in Wonderland Lip Balm mě prostě dostal svým obalem. Jedná se o starší edici a raděj nekoukejte za kolik se na ebay prodává nebo vás trefí šlak. Oni obecně DHC věci nejsou levný a jak je na tom Disney cokoliv, tak se ještě přitvrzuje. V popiscích a složení se píše něco o olivovém oleji, mě to přijde srovnatelné s obyčejnou vazelínou. Tedy ne že bych chtěla snižovat hodnotu produktu. Rozhodně mi pomohl zahojit i roztržený koutek rtů, takže pro mě je fakt dobrej. Ale tu ebayovou cenu bych za něj nikdy nedala.



A nakonec tu mám dvě rtěnky, které jsou si hodně podobné příjemnosti, výdrží a trochu i barvou. Začnu Nature Republic: Glossy Lipstick v ostínu 09. Co se týče balení, doporučila bych jí minimalistům preferujícím světlé barvy. Je to jedna z mála bílých rtěnek, která nepůsobí levně a dá se o ní říct, že je skoro i elegantní.
Co na rtěnce může vyděsit je její intenzivní, skoro až červeně vypadající barva s malými třpytkami. Nemusíte se bát. Na rtech působí spíš jako tmavší růžová se zdravým leskem. Moc toho nevydrží, ale je sakra příjemná na běžné nošení. Třeba jako rtěnka do práce naprosto v pohodě.



Innisfree: Creammellow Lipstick v ostínu 6 je o něco světlejší než předchozí rtěnka od Nature Republic, ale kdyby mi je někdo dal ve stejných obalech, klidně si budu myslet, že to je ta samá značka a jen trochu jiná řada. Creammellow je o něco více krycí a méně lesklá než předchozí rtěnka. Ale s komfortem, vzhledem a výdrží je na tom prakticky stejně. Takže pokud má někdo zájem, ebay okolo 300 Kč.

Kdyby se vám chtělo, pořád mám hromadu věcí na Vinted a chci se jich zbavit, tak tam mrkněte.

Žádné komentáře:

Okomentovat