pondělí 10. dubna 2017

Staré a nezrecenzované - díl první

Stále tu mám spoustu produktů, na které jsem měla napsat recenzi v předchozím roce. Jenže to tak nějak nevyšlo. Dneska koukám na ty fotky a případně i produkty co mi tu leží a říkám si, že je vážně škoda o nich nenapsat ani písmenko. Je možné, že některé z těch produktů už nejsou k sehnání nebo jsou dostupné v nějaké inovované verzi. Berte to jako dohánění restů a inspiraci.



Jako první bych tu asi hodila už můj standardně opěvovaný K-Palette 1 Day Tattoo eyeliner. Zkoušela jsem variantu Real Lastin Eyeliner 24h (WP) a 1 Day Magic Liquid Eyeliner a vlastně jsem v nich neviděla téměř žádný rozdíl. Oba neuvěřitelně drží a skvěle se mi pracuje s jejich tenkým hrotem. Druhý jmenovaný má hrot ještě tenčí, ale fakt mi to nepřišlo až tak rozdílné při kreslení na oko. Snad jen když má člověk sypké stíny či spíš pigmenty, tak ty mají tendenci hrot obalit a ten pak hůř kreslí. Ale stačí ho otřít do ubrousku a jede se dál.
Samozřejmě se vyrábí ještě různé další sezónní nebo barevné varianty. Splašíte na ebay zhruba za 400 Kč. Ano není to málo, ale nikdy jsem nelitovala jediné koruny za tyhle linky. I když v poslední době mě docela začali brát i Majolica Majorca linky o kterých jsem psala tady a které se buď zlepšili nebo jsem přestala být dřevo a naučila se s nima. Navíc jsou o chloupek levnější.


Malilinký a tím pádem i děsně cute balzám na rty jsem potkala v Kyotu v suvenýr shopu u chrámů. To tam prostě nešlo nechat. A dobře jsem udělala. Ač je balzám fakt pidi, jeho vlastnosti jsou lepší než cokoliv co jsem měla doma. Stačí ho trochu a rty jsou krásně hydratované. Na ebay ho najdete třeba pod heslem Maiko Lip Balm, ale až uvidíte cenu, koupíte si raději něco jiného.


Baviphat byl super. A jeho masky taky. Pak se nějak změnil na Urban Dollkiss a už to prostě není ono. Fakt škoda. Po jejich masce z fazolových klíčků se mi stýská a obilí taky bylo dobrý.



Naris Up: Pore Clear Pack je malinký (20g), velmi lepivý a měl by vám vytahat špínu z pórů. Většina z vás asi ví jak to funguje. Prostě namažete na obličej, necháte zaschnout, strhnete a pak půl hodiny zkoumáte co všechno vám to vytahalo. Cena na ebay za tohohle prcka se blíží 400 Kč. Člověk by řekl, že to je špatnej vtip když to dělá stejnou službu jako třeba Daiso, na které najdete článek tady a tady. Navíc ho seženete o hodně levněji.


Meyve: Black peel pack fakt nemůžu doporučit. Je to taková ta poloprůhledná maska co rozmažete po obličeji, ona zatuhne a pak jí strhnete. Blbě se nanášel, i když jste ho někam nanesli, tak odtamtud záhadně zmizel a museli jste tam přidat další vrstvu. Vlastně ani moc nepeelil. Možná velmi decentně vytrhl pár chloupků a sebral sem tam nějakou odumřelou buňku, ale vidět ani cítit pohmatem žádný rozdíl nebyl. Navíc ke konci mi začal zabarvovat kůži. Takže fakt ne.



Malá cestovní sada s brokolicovou čistící pěnou, aloe gelem/mýdlem, arganovým šamponem a kondicionérem nebyla rozhodně špatná. Fajn na tom bylo především to, že si člověk mohl osahat čtyři produkty. Brokolicová pěna nic moc. K brokolici mám odpor, takže už z principu ne. Aloe Soothing Body Wash byl příjemný a mylo se s ním dobře. Ale nic extra odlišného od jiných mýdel. Argan Oil Silk šampon a kondicioner mě asi zaujal nejvíc. A abych vás trochu napínala, napíšu o nich podrobněji někdy příště, protože jsem si je objednala ve velkém balení.

Žádné komentáře:

Okomentovat