čtvrtek 20. dubna 2017

Staré a nezrecenzované - díl třetí

Díl třetí mírně nekonečného seriálu, protože pořád je tu toho tolik, až je mi to trapný. Ale zas by mě mrzelo, kdybych se o těch věcech vůbec nezmínila. Když už jsem do nich vrazila peníze, věnovala jim nějakou tu chvilku na focení a nějakou (mnohem větší) na používání.


Zas tak moc nevěřím na rozdělování čistících pěn na mužské a ženské, takže tuhle jsem s klidem vypoužívala. The Face Shop: Herb Day 365 Cleansing Foam s vůní máty nebyla vyloženě špatná. Docela čistila, ale taky mi přišlo, že víc vysušuje. Oproti jiným pěnám měla jemně nazelenalou barvu. Nějak ve mě nezanechala větší dojem, takže znovu do ní nepůjdu. Seženete dnes už v jiném balení na ebay za 180 Kč.


Pěna která ale rozhodně dojem zanechala byla Innisfree: Sea Salt Whipping Cleanser 30%. Byla jakoby našlehanější a ty částečky soli byli znát. Už mám doma i 20% a 40% na porovnání. Fakt se mi mytí s touhle pěnou líbilo i když nedokážu pořádně popsat proč. Možná hrála svojí roli našlehanost pěny nebo právě ta sůl. Seženete na ebay okolo 250 Kč.



SkinFood: Premium Tomato Whitening Special Kit mě nijak extra nevybělil a vlastně ani neohromil. Jediná věc co se mu musí uznat, že byl zadarmo k nějaké objednávce. Tomu říkám konečně pořádnej dárek. Akorát z těch dvou lahviček vpravo se produkt blbě doloval. Možná by plná balení oslnila někoho kdo má skutečně trošku tmavší pleť než já. Esence i krém byli na obličeji celkem příjemné a pokud má někdo tendenci se bělit, proč to nezkusit.


Urban Dollkiss: Velvety skin triple BB v odstínu M21 byla vlastně jen taková drobnůstka na vyzkoušení a případně na cesty. Balení mělo 10 ml a vyšlo na zhruba 80 Kč. Rozhodně nebylo špatné, ale už je v podstatě nesehnatelné. Škoda, na to když člověk někam jel to bylo fakt dobrý.


Když už jsme u Urban Dollkiss, rovnou zmíním i CC, které mi vyhovovalo. I Love CC Cream měl hezký tvar, v podstatě jste ho mohli vydávat za dekoraci stolu a ne kosmetiku. Je to CC, takže krytí nic moc, ale sjednocení fajn a výdrž taky. Opět už nesehnatelné, takže si popláču a najdu něco jinýho co na sebe budu plácat. CC mi hodně vyhovují. Jen ke konci balení trochu zlobí pumpičkové dávkování. Ale to vlastně asi dělaj všechny pumpičky. Svině :)


Asi každej kdo mě zná ví, že jsem léta nedala dopustit na bázi pod stíny od Artdeco. Stojí 200 Kč, vydrží mi skoro celý rok. A jelikož tu mám pár rtěnek co moc nedrží, rozhodla jsem se pořídit Artdeco Magic Fix. To je taková vodička, kterou natřete přes rtěnku a ona jí zamkne a neměla by se ani hnout. Což vlastně dělá, vo tom žádná. Akorát vám nikdo neřekne, že ta věc hrozně vysušuje rty, jakoby to pne a že když chcete rtěnku pak náhodou někdy opravovat, tak to taky už úplně skvěle nejde. Navíc to naprosto otřesně alkoholově smrdí. Pokud máte nějakou milovanou rtěnku co nedrží, je to možný řešení. Ale za 350 Kč, by člověk čekal o dost víc.


Shiseido: Tsubaki Hair Water mě nikterak nenadchla, spíš naopak. Vlastně ačkoliv na internetech se dočtete jak chrání před UV světlem a teplem při fénování vlasů, vlasy po ní budou bůhví jak hezčí, tak já jí používám maximálně na ovonění vlasů. Jako nic moc jiného mi nefunguje. A to si vzpomínám, že jiné Tsubaki přípravky mi celkem vyhovovaly. Seženete na ebay za 300 Kč. Mě v Japonsku vyšla o kousek levněji, ale je to jedna z těch věcí co jsem z ní vyloženě zklamaná a znovu jí nepořídím.

3 komentáře:

  1. Ahoj, čístící pěny mám poslední dobou celkem ráda, jen jsem se chtěla zeptat co to znamená těch 30% a 40% u tý innisfree? To jako obah soli?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě se ty pěny trochu liší.
      Sea Salt Perfect Cleanser (40%): je spíš exfoliační. Takže se drbeš částečkami soli
      Sea salt Whipping Cleanser (30%): jemnější našlehaná verze předchozího
      Sea salt Jelly Cleanser (20%): nejřidší a nejjemnější z téhle řady. Měl by být hodně hydratační a pleť by i po umytí měla být pěkně hydratovaná.

      Vymazat
    2. Díky za odpověď :)

      Vymazat