čtvrtek 17. dubna 2014

Etude House a Disney plus nějaké další novinky

Skvělá zpráva pro ty, kterým se moc nelíbila Minnie edice (což jsem třeba já). Etude House udělá Cinderella edici. No teda edici... zatím to vypadá jen na obaly na Any Magic Cushion. Ale i tak je to docela pecka. Vizuálně jsou podle mě fakt povedený a kdyby toho udělali víc, byla by to naprostá bomba. Umíte si představit rtěnku nebo stíny? Já mám velkou fantazii.



Další docela fajn věc co si pro nás Etude House přichystal jsou limitované verze Fresh Cherry Tint. Za mě je super hlavně ten fialovej. Mimochodem ta kočička co vidíte na obrázku je už pár měsíců nový maskot Etude House.


Docela dost se mi líbí i žehlička na vlasy. On Etude House občas vydává i takové věci co se nedají klasifikovat jako kosmetika, jen se o tom nikde moc nemluví. Nevím proč, obvykle jsou to sice zbytečné, ale fakt hezké věci.




Pak teda vyšli nové barvy stínů, ale neshledala jsem je až tak zajímavými abych je sem dala. Holt to není žádná spešl edice, ale jen obyč stíny. Jo a Etude House vyhrál letošní cenu korejské kosmetiky ve třech kategoriích. Za stíny, tužky na oči a za podkladovou bázi.

4 komentáře:

  1. Tak tahle kolekce vypadá skvěle, líbí se mi ta žehlička na vlasy :)

    Little Notes

    OdpovědětVymazat
  2. Ten fialkový tint vůbec nevypadá špatně, konečně jiná barva než oranžová, růžová a červená :-9
    Mám od Etude House paletku stínů z nějaké loňské limitky (Play Color Eyes) a i když třpytkatý jsou podle mě lepší v krabičce než na oku - na třpytky moc nejsem - matný stojí za to. Jedny z nejlepších matných stínů, s kterými jsem zatím měla tu čest, takže na té ceně nejspíš něco bude. Takový stíny od Skinfoods se proti nim můžou jít stydět do kouta - jsou horší než leckterá drogerka.

    OdpovědětVymazat
  3. Aww I love the packaging <3

    Btw thanks for adding my blog to your blogroll :3
    I just wanted to say that I moved it from Sann Snowflake to www.piixel.nl ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Awww, ta Cinderella edice je krásná! Mně se víc líbí ten červený tint, ale to buse tím, že fialová mi moc nesedne... Doufám, že tu Popelku royšíří i na další produkty.

    OdpovědětVymazat