pátek 25. dubna 2014

Minirecenze část 2

První část minirecenzí byla hodně o BB creamech a v druhé vás zas čeká mazání na mládnutí a proti vráskám všeho druhu. Občas se divím, že mě moje pleť ještě nezačla nenávidět a nestávkuje v podobě pupínků a osypů.


SkinFood - Royal Honey Eye Cream (Anti-wrinkle Effect) - u tohohle vzorečku jsem byla jak se patří skeptická jelikož předchozí zkušenost z medovýma věcma od SkinFood byla otřesná, ulepená a páchnoucí. Po otevření jsem se zděsila zápachu a po chvíli mi došlo, že to nepáchne ten krém, ale ten plastový obal. Nevím jak je to možné. Samotný krém pak byl příjemný s rozumně nevtíravou vůní a docela fajn mastný. Vrásky mi po těch třech použitích na které stačil samozřejmě nezmizely. Klidně bych si ho v plném balení pořídila protože vypadá fakt dobře.

Tony Moly - Floria Moisture Body Lotion - mazání by bylo fajn, kdyby tak strašně nepáchlo. Možná to má být skvělá vůně orchideí co jsou na obalu a mě nevoní ani za mák. Konzistence je tak akorát rozmazávací a tak akorát mastná.

Secret Key - Snail+EGF Repairing Cream - zas nějaký šnečí hnus. Se mi do toho fakt nechtělo. Nakonec to nebylo zlé. Opět jsem během mazání zázračně neomládla. Ale aspoň to bylo lepší než minule. Mastné tak akorát, pak hodinku trochu lepivé a po nějakém čase už o tom člověk neví.

It's Skin - Power 10 Formula YE Effector - ta klika na přípravky, které se projevují až po delší době je fakt neuvěřitelná. Tohle má dělat živější, zdravější a hezčí vzhled kůže. No po těch pěti dnech na který mi to vydrželo, jsem pozorovala akorát to, že když si to nechtíc vetřu do oka tak to pálí.

Missha - Time Revolution Immortal Youth Serum - sérum si představuju trochu jinak. Tohle bych nazvala spíš krémem. Roztíralo se to krásně a krásně to i vonělo. Bohužel zas jsem nestihla omládnout během vypotřebování jednoho vzorku

Garnier - 5 Sec Perfect Blur - tohle tu vlastně ani být nemělo, ale nějak se mi to během zkoušení vzorků připletlo pod ruku. A co si o tom myslím? Za všechno mluví asi to, že po napatlání se tím a nanesení makeupu jsem to šla zas smýt. Je to nechutně mazlavý, silikonový a mám pocit, že mi pak na obličeji nic nedrží.

Žádné komentáře:

Okomentovat