neděle 27. dubna 2014

Novinky: Etude House maskování - Play Therapy Sleeping Pack

Etude House se nefláká a zas nás něčím chce potěšit (čti vyprázdnit nám peněženky). Připravil si pro nás nějaké to maskování. Nevím jak vy, ale já mám masky celkem ráda. Mám u nich takový ten pocit, že fakt pro sebe dělám něco speciálního. Tentokrát nejde o masky plátýnkové, ale o masky patlací.


Brokolice s borůvkou je zvláštní kombo, vidět ho dohromady naživo tak to nepřežiju, ale v masce je mi to šumák protože to nemusím jíst. Je vhodná pro lidi s citlivou pletí. Použití je klasika. Nanést a po 10-15min opláchnout.


Březové šampóny si pamatuju jako malá, ó jak já je nenáviděla. Měla jsem po nich hnusně suchý vlasy a hromadu lupů. V týhle masce je prý březová míza a vitamín E. Má vám to rozjasnit/zesvětlit pleť a udělat jí hebkou a krásnou. Zase se oplachuje.


Pokud jste mastní jako já a ještě máte jako bonus problémy s póry, bude tohle něco pro vás. Jílová maska by měla zmenšovat póry a omezovat tvorbu mazu. Používat by se měla 1-2x týdně. Po čtvrthodince ji zas smyjete a budete krásnější než kdy dřív.


Jestli jste sušák suchej a potřebujete se pořád mastit a nic nepomáhá, zkuste tohle. Je to průsvitné, můžete v tom spinkat a ráno budete mít krásnou hydratovanou tvářičku.....eee možná. Znáte to, reklama vám nakecá všecko.


Granátový jablko je sympaťák. Možná proto, že má malou korunku a je tím pádem strašně princeznovské. V masce se zas spinká a měla by zpevňovat obličej....tedy dělat pleť pružnější. Krom toho granátovýho jabka tam jsou nějaký kytky a mangové máslo. Na mangu pořád ujíždím, takže tohle je jeden z mých favoritů už asi jen kvůli tomu jak bude vonět.

Všechny masky jsou rozhodně zajímavé, ale pořád se nemůžu rozhodnout jestli se mi balení líbí nebo ne. Je takové jiné. Není vyloženě roztomilé ale ty očička na ovoci/zelenině/čemkoliv, tomu dodávají jistý must have prvek. Nejvíc se mi líbí brokolice i když jí normálně nesnáším a pak granátové jablko. Ceny by se měly pohybovat kolem 10-12$.

5 komentářů:

  1. Já už jsem si snad čtvrt roku nekoupila nic roztomilého asijského :-( Ta brokolice s borůvkou vypadá super, tu bych chtěla. Nebo jílovou, protože samotný jíl mi na ucpané póry opravdu pomáhá.
    P.S.: nechceš si odstranit ověřovací slovo? Je to otravné, obvykle se na komentář vykašlu, než abych se to snažila rozluštit...

    OdpovědětVymazat
  2. Potřebuju tu jílovou, nejlépe ihned!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. I kdyz plet nepotrebuju zpevnit, ta granatova me neskutecne laka. Hlavne to jablicko s ocickama vypada tak pekne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám nějaké sleeping packs od TCM, jsou super až na to, že se otřou do polštáře, kdzž se člověk v noci převalí na břicho :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spím na boku a obličejem šmrdlám po polštáři celou noc. Takže dík za info. Ono stačilo že jednou jsem večer použila trochu lepivý oční kapky a ráno měla na obličeji černé cestičky jelikož vlákna z mého goth polštářku považovala za skvělý nápad se na mě přilepit.

      Vymazat