čtvrtek 10. dubna 2014

Rivecowe: CC Cream

To jsem tak jednou byla zvědavá jaký by mohl být CC cream od značky o které jsem v životě neslyšela. Občas jsem totiž na ebay narazila na jakýsi Rivecowe CC. Když si člověk najde jejich stránky, tak působí celkem dobře. Ani recenze nebyli nijak extrémě negativní a nikdo neumřel na rakovinu nebo okamžité ucpání všech pórů.

Rivecowe  prý je složenina slov Rising skin, Lovely skin "Rive" a Cosmetics Well  tedy "Cowe". Značka dělá BB, CC a BB mixnuté s podkladem, různé pudry, tvářenky, rtěnky, řasenky...prostě všecko na co si vzpomenete. CC má SPF 40, bělící a protivráskový efekt. Na ebay ho seženete hlavně v 5ml lahvičkách. V aukcích začíná na pár haléřích nebo si ho můžete koupit bez aukčnění od 100Kč. Spíš se vyplatí hledat ty aukce kde je víc lahviček - třeba 3 za 130Kč.

No a teď k samotnému CC creamu. Malá velikost lahvičky je asi největší přednost. Když cestujete, nebo s sebou prostě potřebujete někam brát makeup, je tohle naprosto super volba protože lahvička je menší než zapalovač (ten nemám tak jí máte k porovnání s krabičkou sirek). Další vlastnosti bohužel už mě tak nenadchly.


Hned při prvním pokusu o líčení mi došlo, že ten hajzlík je na mě až moc tekutej a že to nebude taková sranda jak jsem si myslela. No nakonec jsem to zvládla, on se totiž díky té tekutosti docela fajn roztírá....když ho udržíte na prstě. Taky mi celkem vadil silnější žlutý podtón (na fotce jako na potvoru potlačený), kdybych byla opálená tak mě to neštve, jenže nejsem.


Výdrž není vůbec špatná, jen je asi dost ovlivněná tím jak se mi mastí obličej, takže CC se mi celý den stírá. Smrkám a kapesník je plný CC creamu, telefonuju a mám ho na displeji, udělám facepalm a můžu si to sundavat z ruky, klobouk nepřipadá v úvahu protože by byl epesně zahnědlý do pár vteřin. Ale i přes tohle všechno nějakým zázrakem pořád na tom obličeji je. Podezřívám ho, že se tam sám množí protože jinak si neumím vysvětlit kde se ho bere tolik.

Takže Rivecowe CC cream nakonec vůben není špatný, ale asi spíš pro někoho s míň mastnou pletí. Plné 40ml velké balení jsem na ebay našla za cenu přes 350Kč, takže úplně levná sranda to není. Jeho největší plus je prostě ta minivelikost.

3 komentáře:

  1. Díky za recenzi - kdykoliv jsem na eBay na tohoto drobečka narazila, říkala jsem si, co to asi bude za kvalitu. Poněkud si nedovedu představit se stále někam obtiskovat a muset si dělat starosti, že něco zabarvím :/ Vlastně abych pravdu řekla, ještě nikdy jsem nezkoušela / nečetla o naprosto vyhovujícím CC krému jakékoliv značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám teď docela experimentální období. Dokonce tak experimentální, že kdybych měla prachy tak klidně vyzkouším nějaké ty vtipné drogérkové BB a CC a klidně i to z HM na které jsem tam kdysi narazila.

      Vymazat
    2. To nezní jako experimentální období, to zní jako sakra odvaha :D

      Vymazat