pondělí 14. dubna 2014

Otevření dalšího C&A

Rozhodla jsem se, že sem tam napíšu něco o tom co se děje v našem českém rybníčku. Pak ze mě konečně snad bude ta slavná blogerka a budou mě zvát na otvírací akce kde je jídlo zdarma. To jídlo je asi tak největší motivace. Sice to budou takové ty líbivé miniporce z kterých se člověk nenají, ale vypadaj cool.

Pokud se něco rapidně nezlepší, budete tu číst hodně hejtování a zábavných článků o evropské rádoby roztomilosti. Fotky budou asi trochu horší než obvykle protože budou focené mobilem. Snad se budete bavit tak jako já při pořizování té záplavy obrázků.

Takže 10.4.2014 nám dole na Václavském náměstí v budově jménem Diamant otevřeli nové C&A. Prý největší ve střední Evropě. Pokud ho budete hledat, nemůžete ho minout. Stačí prostě jít po pravé straně Václaváku a dole už uvidíte svítící ceduli hlásající hrdý název chrámu konzumu. Co jsem tam našla zajímavého zjistíte na fotkách.





Kola, kola, kola a kola. Nevim co je na tom tak skvělýho asi to má něco evokovat. Mě to evokuje hromadnou cyklistickou nehodu. Ale chápu, že pro nějakýho markeťáka to asi byla vizuální onanie a dosažení nirvány originality.

Ona vlastně celá prodejna se asi má tvářit jako....eeee město....metro? U vchodu stálo něco dost velkého a nevyfotitelného co se tvářilo jako velmi symbolická plastová bílá tramvaj/bus. A po prodejně jsou na zdech obrázky jako tenhle co má evokovat plánek metra. Kdo by nepochopil co tohle má být, jsou to ženské zkušební kabinky.


Dál jsem už chtěla fotit jen zboží, ale narazila jsem na jakýsi podezřelý kus nábytku. Má sloužit jako vysoce desigenové posezení.


Už vás nebudu děsit vybavením prodejny. Narazila jsem i na docela hezké kousky oblečení a bohužel i na pár takových co považuju za strašné peklo.


Ponožky s infantilními zvířátky jsou fajn a celkem roztomilé. Tedy v určitém věku a k určitému oblečení. Jsem za ně ráda, ale uvítala bych třeba víc květinových, ovocných a vlastně jakýchkoliv vzorů. Takže fusekle si zas budu muset nakoupit v Japonsku. Škoda že tam jim zas chybí kvalita.


TOHLE! je pro mě absolutní peklo. Velké, na spaní určené triko/pyžamo s libovolným infantilním potiskem. Nejčastěji Disney postavičky, ale hojně i takový ti sešívaný méďové. Jak si proboha může někdo starší dvaceti let myslet že je v tomhle sexi a lozit v tom večer za chlapem do postele fakt nechápu. Jako já sice spim v černym bavlněnym triku, ale aspoň na něm mám míň debilní a rádoby roztomilý potisk.


Asi přívěšky na kabelky nebo na co. No byli hnusný, jen ten cupcake se mi líbil.


Maj tam super barevný rozsah Basic kolekce. Mrtě barev a stylů za rozumný peníz.


Tohle jsem skoro minula. Legíny budou buď peklo nebo nebe. Podle toho jak velký zadek se do nich nasouká. Nejsem moc příznivec legín, ale když je něco přes ně, kraťasy nebo sukně, tak tak můžou vypadat použitelně.


To nejlepší z celýho krámu. Kabelka ve tvaru hodin nebo telefoního číselníku. Není moc velká což je škoda, ale tak na pařbu dost dobrý.

Takže to je vše. Ostatní blogeři (ty co byli na otvíračce) hrozně ve článcích juchali o tom jak je to tam super. Myslím, že do těch miniporcí musí přidávat nějaké drogy nebo mám hodně odlišný pohled na věc. Je to prostě další velký krám s kupou hnusných hadrů a pár pokladama. Interiér je čistě bílý což nikoho neurazí a těch debilních kol si při troše štěstí taky třeba nevšimnete.

6 komentářů:

  1. takže zdrogovali blogery jídlem? i když je asi pravda, že občas ty články tak vypadají.

    OdpovědětVymazat
  2. Juu ty kabelky vypadají skvěle, kéž by je měli i u nás...

    Little Notes

    OdpovědětVymazat
  3. Ten "cyklsitický" dizajn som videla aj v obyčajných (t.j. nie najväčších v Európe) C&A u nás na Slovensku a síce to nepovažujem za vrchol estetickej originality v predajniach oblečenia či čohokoľvek iného, aspoň som sa nad nimi trošku pozastavila a pousmiala - u mňa môže byť. :) Ale z tvojich fotiek a opisu mi to tiež nepríde ako nejaká extra super predajňa. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, je mi hodně přes dvacet a spím obvykle v pyžamu hello kitty, nebo s jiným podobně infantilním potiskem. Nějak si nepotřebuji připadat sexy :D Zatím to žádnému mému muži nevadilo a ani to nijak nenarušilo běh večera, vlastně jim to vždycky přišlo pěkné. Asi jsem si dobře vybrala, řešit podobný nesmysly, tak se fakt zbláznim :))

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že bys měla chodit na více podobných akcí, protože tohle se prostě sakra dobře čte :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se o něčem dozvím tak klidně půjdu. Jenže ono pokud tě přímo nepozvou, tak o tom nevíš. Tohle jsem věděla hlavně pro to, že po Praze už měsíc visí velké plakáty a byla i nějaká akce na fb.

      Vymazat