úterý 6. ledna 2015

Etude House: Proof 10 Eye Primer

Nějak mi přišlo, že moje oblíbená báze od ArtDeco mi už tolik nevyhovuje. Tedy svými vlastnostmi ano, ale ocenila bych něco krémovějšího a hlavně něco do čeho nemusím strkat prst. Tak mě napadlo, zkusit bázi od Etude House. Ano jsem trapná a nemůžu si vybrat něco evropského co mají v drogérkách, ale musím zkoušet takovýhle vymyšlenosti.


Krabička nic moc, dokonce by se dalo říct, že na Etude House je taková hodně skromná a skoro se tváří nudně profesionálně. Alespoň že lahvička s podkladovou bází vypadá docela hezky. Jen teda bych to nenazvala zrovna travel friendly balením. Má to 11cm na výšku. Nechápu proč musí být to víčko tak veliké. Jako jasně, držíte to při nanášení a asi to má být pohodlný, ale sakra mám řasenky, který jsou menší než tahle lahvička!


Primeru je 10ml a vyšel mě zhruba na 100kč. Oceňuji i světlou tělovou barvu. Nečekaně dokáže na vrchním víčku trochu překrýt případné žilky. Nějak mě nenapadlo vyfotit aplikátor, ale je v podstatě stejný jako bývá u lesků na rty. Taková ta trochu ohnutá houbičkovitá věc.

Primer splnil mé očekávání hlavně v oblasti lepší roztíratelnosti. Fakt je to obrovský rozdíl. Je hebounký, příjemný, lehký, stačí jemně přejet prstem a je rozetřený po celém víčku. S ArtDeco bází to bylo občas trochu drbání aby se to rozumně rozetřelo. Bohužel má Etude House: Proof 10 Eye Primer i své nevýhody.


Tou první a největší je intenzita stínů. Na fotce to tolik nevynikne, ale v reálu je to opravdu hodně patrné, že stíny nanesené na tuhle bázi nejsou tak intenzivní. Ta pravá čára je s bází ArtDeco a normálním přejetím štětcem s nabraným stínem, respektive jsem to přejela dvakrát. Ta levá čára je Etude House: Proof 10 Eye Primer s asi 6ti přejetíma štětcem a stejně se na tu stejnou intenzitu nedostal ani omylem.

Co se týče výdrže, zatím si nemůžu stěžovat. Ještě se mi v něm nepovedlo usnout a třeba mu křivdím a dá to. Jenže díky té hodně krémové a konzistenci se trochu bojím co bude dělat v létě až bude teplo. Přes zimu mi zatím drží pěkně a nemůžu proti němu říct křivého slova.

Ve výsledku jsem ráda, že jsem tenhle primer zkusila. Znala jsem jen to ArtDeco a určitě se  k němu časem zase vrátím, ale teď vím jak příjemné je mít jiný typ aplikátoru a krémovou bázi. Mé hledání dokonalé báze bude však ještě nějakou dobu pokračovat. Proof 10 Eye Primer bych určitě doporučila všem kdo nemají moc mastná víčka a nepoužívají příliš výrazné stíny, ostatní ho samozřejmě můžou zkusit taky a třeba se v létě nedočkají žádného překvapení, to se prostě uvidí.

4 komentáře:

  1. Á, tohle jsem kupovala kamarádce a nikdy jsem nedostala zpětnou vazbu, tak jsem ráda, že se dozvídám něco od tebe :) Takže jsme se koukám trefily do kategorie těch dobrých Etude House produktů? ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to že jo. Fakticky jsem zvědavá jak bude fungovat v létě. Jen ten pokles intenzity stínů mě mrzí.

      Vymazat
  2. Já mám jednu od Canmake a celkem to jde, i když výdrž není žádný zázrak (ani v zimě). Až dojde, možná teda zkusím tohle, jinak jsem zrovna u báze uvažovala spíš o Urban Decay nebo tak něčem. Přijde mi totiž, že jak BB a CC krémy jsou silné spíš v Asii, tak podkladové báze se tu vyrojily teprve nedávno a jsou okopčené zase od západních značek, takže jsou u nás lepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se docela divim. Já tam žít, tak se na mě bez báze neudrží stíny ani hodinu

      Vymazat